رئیس پلیس راه مازندران گفت: در موج اول سفرهای نوروزی شاهد افزایش ۱۰ درصدی تصادفات در محورهای استان بودیم.

افزایش ۱۰ درصدی تصادفات در موج اول سفرهای نوروزی

به گزارش قدس آنلاین،  اتفاق مبارکی در نوروز امسال رقم خورد و آن هم همزمانی بهار طبیعت و بهار قرآن بود که موجب شد سفرهای خیلی زودتر آغاز شود.

امسال از ۱۶ اسفند ماه جاده‌های شمال زیربار ترافیک رفت طی این مدت حتی روزهایی شاهد بودیم که محورهای استان جای سوزن انداختن هم نبود و ترافیک‌های چند کیلومتری به وجود می‌آمد که مرهم آن هم اعمال محدودیت یک‌طرفه مقطعی بود.

در کنار اتفاقات خوبی که معمولا در سفرها رقم می‌خورد اتفاقات تلخی هم رقم خورد که حتی یادآوری آن هم دردناک است و آن هم بحث تصادفات جاده‌ای است.

طی نوروز امسال شاهد افزایش تصادفات در محورهای استان بودیم که دلیل عمده تصادفات هم در استان بحث سبقت و سرعت غیرمجاز و ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز است.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران در این‌باره با اشاره به اینکه وارد موج دوم سفرهای نوروزی شدیم، اظهار کرد: در موج اول سفرهای نوروزی شاهد افزایش ۱۰درصدی تصادفات در محورهای استان بودیم.

وی با اشاره به اینکه بیشترین عامل تصادفات تخطی از سرعت مطمئنه و خستگی و خواب آلودگی رانندگان بوده است، افزود: بحث تصادفات عابران پیاده نیز نگران‌کننده است و درخواست ما این بوده که عابران از پل عابر پیاده عبور کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه شاهد افزایش ۵۰درصدی تصادفات عابران پیاده طی نوروز امسال در استان هستیم، گفت: همچنین تصادفات نیز در جاده‌های ۱۰درصد رشد داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.