۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
کد خبر: 860209

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱۵هزار واحدی روبرو شد.

شاخص بورس ۱۵ هزار واحد رشد کرد

به گزارش قدس آنلاین، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از ۱۴میلیارد و ۶۹۷میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر ۸هزار و ۵۶۱میلیارد تومان در بیش از ۸۱۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۱۵هزار و ۳۰۲واحدی در ارتفاع ۲میلیون و ۴۴هزار و ۴۹۹واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پتروشیمی نوری و پتروشیمی بوعلی سینا شد و در مقابل شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان و پالایش نفت تبریز خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۷میلیارد و ۶۹۲میلیون ورقه به ارزش ۴۱هزار و ۱۳۶میلیارد تومان در ۴۱۸هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۳۶ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۵هزار واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای پلیمر آریا ساسول، بانک دی و سرمایه‌گذاری صبا تامین شد و در مقابل شرکت‌های فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی مارون و گروه انتخاب الکترونیک آرمان بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.