سرپرست پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ گونه تصادف منجر به فوتی در جاده‌های استان رخ نداده است.

کاهش ۳۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش قدس آنلاین ؛سرهنگ حسن دانایار افزود: پیش بینی ما این است که از امروز حجم ترافیک مسافران به سمت استان‌های مرکزی و شمالی را در مسیر برگشت داشته باشیم لذا رانندگان با صبر و حوصله رانندگی کرده و از هر گونه عجله و شتاب بپرهیزند.

سرپرست پلیس راه استان با بیان اینکه امروز ۶۷ تیم محسوس و نامحسوس در جاده‌های استان مستقر هستند تا امنیت ترافیکی را برقرار و کنترل کنند، ادامه داد: پلیس در صورت مشاهده هر گونه تخلف حادثه ساز خودروی مذکور را تا ۷۲ ساعت توقیف کرده و نمره منفی برای راننده آن لحاظ می‌کند.

وی همچنین با اشاره به آغاز بارش باران از عصر امروز در مناطق مختلف استان، یادآور شد: با بارش باران شاهد لغزندگی جاده‌ها هستیم لذا رانندگان از هر گونه ترمز زدن ناگهانی پرهیز کرده و با سرعت مطمئنه برانند.

سرهنگ دانایار گفت: رانندگان قبل از سفر از سالم بودن برف پاک کن، آج لاستیک خودرو، پر بودن باک خودرو اطمینان حاصل کرده و کمربند خود و سرنشینان را ببندند.

وی با اشاره به وجود تونل‌های زیاد در برخی جاده‌های استان از رانندگان خواست در صورت هر گونه تصادف و نقص فنی خودرو در تونل‌ها از خودرو خارج شده و در مکان امن قرار گیرند و ضمن قرار دادن چراغ خطر، پلیس را در جریان بگذارند.

انتهای پیام 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.