رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور از ترافیک سنگین در چالوس و هراز و یکطرفه شدن جاده چالوس خبر داد.

ترافیک سنگین در چالوس و هراز/ بارش برف در اردبیل و آذربایجان شرقی

به گزارش قدس آنلاین سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل بارش برف جریان دارد.

وی از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های ایلام، خوزستان، زنجان، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان، کردستان، کرمانشاه، گلستان و گیلان خبر داد.

سرهنگ شیرانی به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اشاره و تصریح کرد: ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور کرج-چالوس حدفاصل مرزن آباد تا میانک و همچنین شمال به جنوب محور هراز در محدوده‌های بایجان و گزنک، سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور کشور از یکطرفه شدن مسیر جاده چالوس از مرزن آباد به سمت تهران خبر داد و گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از محور کرج _ چالوس و آزادراه تهران_ شمال مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی پرحجم و روان است.

پایان پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.