مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد، گفت: سه حادثه تصادف که به صورت جداگانه امروز یازدهم فروردین ماه در شهرستان های خراسان رضوی رخ داد، منجر به فوت سه نفر و مصدومیت ۱۳ نفر شد.

سه فوتی و ۱۳ مصدوم در سه حادثه تصادف خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، محمد علیشاهی با بیان اینکه این حادثه نخست تصادف یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس با درخت ساعت ۲:۳۸ بامداد امروز اتفاق افتاده است، اظهار کرد: این حادثه در بلوار وکیل آباد مشهد، بین خیابان باهنر و پارک ملت رخ داده است که چهار مصدوم آن توسط ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان ولایت مشهد منتقل شدند.

وی با بیان این که حادثه دوم تصادف سه دستگاه خودرو سواری پژو پارس، پراید و پژو پارس دیگر در نبش خیابان کوشش ۲۱ در مشهد بوده که ساعت ۱۱:۳۵ ظهر امروز رخ داده است، ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشته است که چهار مصدوم در محل درمان و یک مصدوم توسط آمبولانس به بیمارستان شهید کامیاب مشهد منتقل شد.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه سومین حادثه تصادف کامیون و پراید بوده که ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه عصر امروز بعد از پلیس راه چناران به سمت قوچان اتفاق افتاده است، گفت: این حادثه سه فوتی و چهار مصدوم داشته است که مصدومان این حادثه به وسیله آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان ثامن الائمه چناران منتقل شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.