مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: تردد نوروزی هشت میلیون و ۳۶ هزار و ۲۸۹ وسیله نقلیه از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ در محورهای لرستان ثبت‌شده است.

تردد بیش از هشت میلیون وسیله نقلیه در لرستان ثبت شد

به گزارش قدس آنلاین ،مرتضی شیروانی روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: ۳۸ اکیپ عملیاتی شامل ۳۷۱ راهدار و ۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در محورهای مواصلاتی این استان به‌صورت شبانه‌روزی در جاده‌های لرستان مستقر هستند.

وی با بیان اینکه ۳۵ مجتمع خدمات رفاهی لرستان از مسافران نوروزی استقبال می‌کند، بیان کرد: گشت‌هایی به‌طور ویژه محورهای دسترسی به مناطق گردشگری این استان را رصد می‌کند.

شیروانی با بیان اینکه ۱۰۰ ایستگاه رفاهی در سراسر کشور برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی مستقر شده است، یادآور شد: مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی آریا واقع در کیلومتر ۷ محور خرم‌آباد-پلدختر و مجتمع خدمات رفاهی شهید سید فخرالدین رحیمی واقع در ابتدای عوارضی آزادراه خرم‌آباد-اراک برپاشده است.

وی اظهار داشت: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، آموزش نکات ایمنی، برگزاری برنامه‌های مفرح، پذیرایی و استراحت ویژه رانندگان، مسابقه و اهدای جوایز، افزایش نشاط معنوی با اقامه نماز جماعت در ماه رمضان و برپایی سفره افطار برای پذیرایی از مسافران روزه‌دار از جمله برنامه‌های اجرا شده در طرح پویش همراهان سفر ایمن در لرستان است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای لرستان با اشاره به ثبت تردد ۴۷ هزار و ۷۸۰ وسیله نقلیه در محورهای ورودی این استان در روز ۱۱ فروردین عنوان کرد: ۴۴ هزار و ۵۰۳ وسیله نقلیه روز گذشته در محورهای خروجی لرستان تردد داشته است.

شیروانی اظهار داشت: تردد نوروزی وسایل نقلیه در محورهای لرستان توسط ۶۸ دوربین جاده‌ای ترددشمار برخط و ۷۹ دوربین ثبت تخلف موجود در جاده‌های این استان ثبت‌شده است.

وی افزود: بیشترین تردد وسایل نقلیه در محورهای لرستان در روز ۱۱ فروردین مربوط به سه‌راهی چالان‌چولان- دورود با ۵۳ هزار و ۱۲۰ وسیله نقلیه و خرم‌آباد- سه‌راهی چالان‌چولان با ۲۶ هزار و ۱۱۳ وسیله نقلیه است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه ساعت ۱۷ تا ۱۸ ساعت اوج تردد محورهای این استان در روز گذشته است، عنوان کرد: ۳۰ هزار و ۱۹۲ خودروی سنگین، ۳۸۰ هزار و ۱۰۰ خودروی سبک و سواری و ۳ هزار و ۹۹۷ اتوبوس در این بازه زمانی در جاده‌های لرستان تردد داشته است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های لرستان بیان کرد: محورهای مواصلاتی این استان هم‌اکنون باز و تردد روان در این محورها برقرار است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.