رئیس پلیس‌راه استان گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت-قزوین و آستارا-اردبیل و بالعکس خبر داد و گفت: این محدودیت با هدف تسهیل در عبور و مرور و ارتقای ایمنی وسایل نقلیه اعمال می‌شود.

اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت-قزوین و آستارا-اردبیل

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ جاور صفاری امروز در جمع خبرنگاران از اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان خبر داد و اظهار داشت: به‌منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقای ایمنی وسایل نقلیه در ایام پایانی تعطیلات نوروز ۱۴۰۲، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت-قزوین و آستارا-اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.

رئیس پلیس‌راه استان گیلان گفت: تردد تمامی تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای ۱۳ و ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس و همچنین در محور اردبیل-آستارا ممنوع است.

سرهنگ امیر طالبی از تمهیدات ترافیکی در روز طبیعت خبر داد و عنوان کرد: در روز ۱۳ فروردین ماه، تردد تمامی وسایل نقلیه باری ‌سنگین و نیمه‌سنگین اعم از کامیون و کامیونت در تمامی محورهای درون و برون شهری ممنوع است و در صورت مشاهده ضمن اعمال قانون از ادامه حرکت آنان جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان خطاب به رانندگان گفت: رانندگان در نظر داشته باشند حمل مسافر در قسمت بار وسایل نقلیه باری ممنوع و در صورت مشاهده ضمن اعمال قانون از ادامه تردد آن جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در روز ۱۳ فروردین در صورت لزوم در مسیرهای پرتردد درون شهری، تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌ها محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد افزود: قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی باید رعایت شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.