بنا بر گفته رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، تمام مدارس کشور از فردا فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

جزئیات آغاز به کار مدارس از فردا/ دانش‌آموزان چه ساعتی به مدرسه می‌روند؟

به گزارش قدس به نقل از فارس، بنا بر گفته مصطفی بابایی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، فردا چهاردهم فروردین و بعد از پایان تعطیلات نوروز، تمام مدارس مدارس کشور دایر هستند و آموزش به صورت حضوری ارائه می‌شود.

بابایی به خبرنگار فارس گفت: از روز ۱۴ فروردین، فعالیت مدارس کشور با قوت برقرار است و کلاس‌های درس نیز به صورت حضوری برگزار می‌شود.

* مصوبه هیأت وزیران درباره ساعت آغاز به کار مدارس

درباره ساعت فعالیت مدارس، هیأت وزیران در جلسه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ماده واحده قانون نسخ قانون تغییر ساعت رسمی مصوب کشور ـ مصوب ۱۴۰۱ ـ تصویب کرد که ساعت کار مدارس مقطع متوسطه ۷:۳۰ صبح و مدارس ابتدایی ۸ صبح است.

همچنین اعلام شد که مدارس به نحوی برنامه‌ریزی کنند که از نیم ساعت قبل نسبت به پذیرش دانش آموزان اقدام و در فرصت مذکور برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و ورزشی اجرا شود.

* ساعت فعالیت مدارس تهران

اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص ساعات شروع به کار مدارس اطلاعیه داد. در این اطلاعیه آمده است: از تاریخ دوشنبه ۱۴فروردین ۱۴۰۲ در شهر تهران، زمان آغاز فعالیت مدارس متوسـطه ۷:۳۰ صبح و مدارس ابتدایی ۸ صبح است.

همچنین درِ مدارس از نیم ساعت قبل از شروع فعالیت مدارس باز و آماده پذیرش دانش آموزان است، مدیران و عوامل اجرایی مدارس نیز به جهت شروع پر شور و نشاط واحدهای آموزشی نیم ساعت قبل از شروع فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدرسه حضور خواهند داشت.

* ساعت کار مدارس شهرستان‌های تهران تغییر نکرده است

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد: ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک سال جدید، به اطلاع فرهنگیان، اولیا و دانش‌آموزان می‌رساند: تمامی مدارس شهرستان‌های استان تهران، مطابق با روال گذشته از ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ میزبان دانش‌آموزان خواهند بود و فعالیت تربیتی و آموزشی مدارس در دو نوبت صبح و عصر برقرار است. با توجه به دو نوبته بودن اکثر مدارس، ساعت آغاز به کار مدارس نسبت به گذشته تغییری نخواهد داشت.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.