استاندار آذربایجان شرقی گفت: این استان در ایام تعطیلات نوروزی جزو ۷ استان برتر کشور از نظر آمار سفرها و ترددهای مسافران بود که این امر در سایه هماهنگی و آمادگی کامل ستاد اجرایی خدمات سفر اتفاق افتاد.

آذربایجان شرقی جزو ۷ استان اول سفرهای نوروزی/ ۲۰ میلیون تردد و کاهش چشمگیر تصادفات جاده‌ای در استان

به گزارش قدس آنلاین، عابدین خرّم عصر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر که در مرکز کنترل راه‌های استان تشکیل شد، اظهار کرد: آمادگی مجموعه دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر در جریان تعطیلات نوروزی امسال کاملا مشهود و محسوس بود که این امر موجب حضور میدانی و به‌موقع آنها و کاهش تصادفات و مشکلات ناشی از افزایش سفرها و ترددها شد.

وی با اشاره به ثبت بیش از ۲۰ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان در ایام تعطیلات نوروز، گفت: با وجود افزایش ترددها در این روزها، شاهد کاهش آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای بودیم که شاخص بسیار خوبی است.

خرم یکی از عوامل موثر در این کاهش را حضور فعال و مستمر چهار دستگاه خدمت‌رسان شامل پلیس راه، راهداری، هلال احمر و اورژانس در جاده‌های استان دانست که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیر و قابل تحسینی داشت.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: میزان تصادفات جاده‌ای در نقاط حادثه‌خیز استان بسیار کم و عمده تصادفات ناشی از اتفاقات پیش‌بینی‌نشده بود که نشان می‌دهد کنترل پلیس در محورهای مواصلاتی موثر و قابل قبول بوده است.

در این جلسه مدیران دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر نیز گزارشی از آخرین وضعیت سفرهای نوروزی، خدمات ارائه‌شده به مسافران و گردشگران، میزان حوادث و تصادفات جاده‌ای و ... ارائه کردند.   

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.