۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
کد خبر: 860978

رئیس باشگاه ناپولی قرعه میلان در لیگ قهرمانان اروپا را مورد انتقاد شدید قرار داد.

خشم رئیس ناپولی از یوفا بعد ازباخت سنگین
به گزارش قدس آنلاین، ناپولی در حالی در سری A مقابل میلان با 4 گل بازی را باخت که باید بار دیگر به زودی مقابل این تیم و این بار در لیگ قهرمانان روبرو شود.

شاگردان استفانو پیولی شرایط خوبی را در چند هفته اخیر سپری نکرده‌اند و بسیاری ناپولی را برنده قطعی دیدار این دو تیم در لیگ و حتی در لیگ قهرمانان اروپا می‌دانستند اما حالا شرایط فرق کرده و به نظر می‌رسد که دیدار این دو تیم در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هم بسیار جذاب‌تر خواهد بود. 

شاید این همان نگرانی‌ای است که دی لورنتیس در گفتگو با توتو اسپورت ابراز کرده بود. او در این باره گفت:« این مشکلات یوفای بی‌فکر است. تصور کنید اگر قرار بود چهارمین بازی هم در جام حذفی برابر میلان برگزار کنیم، چقدر مسخره می‌شد! همین حالا هم این که باید در بازه زمانی کوتاه سه بار با یک تیم بازی کنیم مسخره است.»

او با انتقاد شدید از نحوه قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اضافه کرد:« وقتی در رقابتی اروپایی هستیم، دوست داریم با بهترین تیم‌های اروپا رقابت کنیم. بنابراین میلان دوست داشت برابر تیم اروپایی دیگری به میدان برود و ما هم همینطور. متاسفانه تا زمانی که نتوانیم یوفا را تغییر دهیم، باید بپذیریم که همگی برده صنعت فوتبال هستیم.»

این تیم شب گذشته با چهار گل برابر میلان شکست خورد و حالا باید در تاریخ 12 آوریل برای برگزاری دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به سن سیرو برود. دیدار برگشت هم شش روز بعد در ورزشگاه مارادونا برگزار خواهد شد.  


 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.