۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
کد خبر: 860985

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: از ۱۵ اسفند تا پایان دوازدهم فروردین۵۲ واحد اقامتی متخلف به دلیل تخلفات و عدم توجه به اخطار بازرسان پلمب شد.

۵۲ واحد اقامتی متخلف خراسان رضوی پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، یوسف بیدخوری با بیان اینکه از ۱۵ اسفند ماه پارسال تا پایان دوازدهم فروردین ماه جاری ۵۲ واحد اقامتی متخلف به دلیل تخلفات محرز و عدم توجه به اخطار بازرسان مهر و موم شده است، اظهار کرد: براساس نظارت‌های انجام شده در تعطیلات نوروزی هزار و ۳۱۴ مورد تذکر کتبی و اخطار صادر و به ۱۱۷ شکایت رسیدگی و ۵۲ مورد مهر و موم واحد متخلف انجام شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی بیان کرد: در ایام تعطیلات نوروز امسال حدود سه هزار و ۴۰۰ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان انجام شده است.

وی گفت: بازدیدهای نظارتی از تأسیسات گردشگری استان از اوایل اسفند ماه پارسال آغاز شد و در مرحله اول تمام تأسیسات گردشگری استان مورد بازدید قرار گرفت و نواقص و اشکالات برای بر طرف کردن به مدیران مجموعه‌ها اعلام شد.

بیدخوری افزود: در مرحله دوم نظارت که از ۱۵ اسفند آغاز شد، روند خدمات رسانی به زائران و مسافران ارزیابی و نظارت شد و به واحدهایی که به ضوابط مربوطه در هر کدام از تأسیسات گردشگری بی‌توجهی کرده بودند اخطار و تذکر داده شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی بیان کرد: بازرسان در محل قرارگاه خدمات سفر شهرستان مشهد به صورت شبانه‌روزی فعال بودند و به محض دریافت شکایت حضوری یا تلفنی از طریق سامانه ۳۷۰۴۵-۰۵۱ بلافاصله به محل مراجعه و از تضییع حقوق مسافران جلوگیری می‌شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.