جرارد پیکه به تازگی درباره حواشی جدایی‌اش از شکیرا صحبت کرده است

سکوت پیکه درباره شکیرا شکست

به گزارش قدس آنلاین، پس از جدایی پرحاشیه جرارد پیکه و شکیرا، خواننده کلمبیایی در چند ترانه خود کنایه‌های تندی به اسطوره بارسلونا و نامزد جدیدش کلارا چیا مارتی زده و این موضوع جنجال فراوانی را به دنبال داشته است.

پیکه در این مدت واکنش خاصی به این اتفاقات نداشت ولی به تازگی تصمیم گرفته سکوتش را بشکند و درباره آهنگ‌های شکیرا علیه خودش و کلارا صحبت کرده است.

مدافع سابق بارسلونا در صحبت‌های خود گفته که با نگرش خواننده کلمبیایی مخالفت است و اعتقاد دارد که او احساسات دیگران را در نظر نگرفته است. پیکه هم‌چنین از رفتار طرفداران شکیرا نیز انتقاد کرده است.

پیکه در یک برنامه در توییچ با حضور جرارد رومرو، روزنامه‌نگار معروف اسپانیایی گفت: «تیکه انداختن و کل‌کل با بقیه خیلی خوب است. این مد روز است اما ما به عواقبی که می‌تواند در سطح ذهنی برای فرد مقابل داشته باشد، فکر نمی‌کنیم. این برای یک نفر بسیار عالی است اما ما بعد از آن به شخص دیگر فکر نمی‌کنیم. چه اتفاقی باید بیفتد؟ ممکن است شخصی خودکشی کند و ما بگوییم اوه، ما زیاده روی کردیم؟ من از وضعیت جامعه بسیار ناامید هستم.»

اسطوره باشگاه بارسلونا در صحبت‌های خود به شدت از طرفداران شکیرا هم انتقاد کرده است. او افزود: «شما نمی دانید که من از سمت طرفداران او چه واکنش‌هایی دریافت کرده‌ام. من به هیچ وجه اهمیتی نمی‌دهم زیرا آنها افرادی هستند که من اصلا نمی‌شناسم. نمی دانم، شاید آنها زندگی ندارند. چقدر باید به آن‌ها اهمیت بدهید؟ صفر. شما هرگز آن‌ها را در زندگی خود ملاقات نخواهید کرد، آن‌ها مانند ربات هستند.»

این زوج زمانی از هم جدا شدند که شایعه شد پیکه به شکیرا خیانت کرده است و پس از آن یک نبرد طولانی در دادگاه بین آن‌ها به وجود آمد. این جنگ برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا دو فرزندشان در بارسلونا با پیکه می مانند یا با شکیرا به میامی می‌روند به وجود آمد. در نهایت، فرزندان پیکه قرار است در ماه آوریل همراه با مادرشان به میامی بروند. گفته می‌شود مدافع سابق بارسلونا از این مسئله که پسرانش در نیمه‌های سال تحصیلی مهاجرت می‌کنند ناراضی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.