ستاد مردمی برگزاری مراسم استقبال از شهید مدافع حرم گلستان، جزئیات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهید مقداد مهقانی‌جعفرآبادی را اعلام کرد.

برنامه‌های مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم گلستان اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، مراسم استقبال و وداع با پیکر این شهید، فردا سه‌شنبه ۱۵ فروردین از ساعت ۲۰.۳۰ دقیقه در مسجد جامع شهر فاضل‌آباد برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم تشییع پیکر شهید مهقانی‌جعفرآبادی ساعت ۹ صبح چهارشنبه ۱۶ فروردین از مسجدالمهدی (عج) فاضل‌آباد به سمت گلزار شهدای گمنام این شهر و مراسم گرامیداشت این شهید هم عصر چهارشنبه در مسجد جامع شهر فاضل‌آباد برگزار می‌شود.

شهید مقداد مهقانی‌جعفرآبادی بیستمین شهید مدافع حرم استان گلستان است.

این شهید ۳۲ ساله که برای دفاع از حرم اهل بیت در سوریه حضور داشت شامگاه جمعه ۱۱ فروردین در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مقر مستشاری ایران در سوریه مجروح شد و به دلیل شدت جراحات به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

پیکر این شهید صبح دیروز در جوار مرقد مطهر حضرت رقیه (س) و پس از آن حضرت زینب (س) تشییع و غروب روز گذشته وارد تهران شد.

آئین وداع با پیکر شهیدان مهقانی و حیدری امشب از ساعت ۲۳ در معراج مسجد ارک تهران و آئین تشییع شهدا و بدرقه فردا ساعت ۹ صبح از میدان آئینی امام حسین (ع) تهران با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

از شهید مقداد مهقانی‌جعفرآبادی یک‌ فرزند پسر ۲ ساله به یادگار مانده است.

شهید میلاد حیدری نیز یکی دیگر از مستشاران ایرانی در سوریه بود، در این حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی نیز به شهادت رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.