تهرانی‌ها همزمان با سالروز وفات حضرت زینب(س) پیکر جوان‌ترین شهید مدافع حرم امیرعلی محمدیان را تشییع و در قطعه ۵۰ بهشت زهرای تهران به خاک می‌سپارند.

پیکر جوان ترین شهید مدافع حرم در تهران تشییع می شود

به گزارش قدس آنلاین، گروه‌های تفحص شهدا چندی پیش موفق شدند پیکر شهید «امیرعلی محمدیان» را که در ۲۱ دی‌ماه سال ۱۳۹۴ در خان‌طومان سوریه به شهادت رسیده بود کشف کنند.

عصر امروز چهارشنبه ۲۷ بهمن‌ماه مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم محمدیان از فلکه اول دولت‌آباد به سمت فلکه سوم از ساعت ۱۵ تا  ۱۷ و مراسم وداع در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرک شهید بروجردی (محل سکونت شهید) از ساعت ۱۹ تا ۲۱ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

همچنین مراسم تشییع و تدفین پیکر این شهید مدافع حرم صبح فردا پنجشنبه ۲۸ بهمن‌ماه از مقابل ستاد نزسا به سمت شهرک مطهری از ساعت ۸ تا ۸:۳۰، تشییع از مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرک شهید بروجردی از ساعت ۹ تا ۱۰ در نهایت نیز مراسم تدفین در قطعه۵۰ گلزار شهدا بهشت زهرا (س) در جوار دیگر شهدای مدافع حرم از ساعت ۱۱ تا ۱۲ صورت می‌پذیرد.

 شهید امیرعلی محمدیان در سال ۱۳۷۱ از جوان‌ترین شهدای مدافع حرم در محله دولت آباد شهرری به دنیا آمد. او از نیروهای بسیجی داوطلبی بود که برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به سوریه رفت.  در ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۴ راهی سوریه شد که در آن زمان، برنامه‌های عملیاتی نبل و الزهراء مطرح بود و شهید در منطقه خانطومان حضور داشت که ۲۱ دی ماه طی یک عملیات به شهادت رسید. پیکرش در منطقه ماند تا اینکه چندی پیش پس از سال‌ها انتظار خانواده‌اش از گمنامی درآمد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.