رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه نوروز سال جاری ۵۹۱ تصادف در محورهای استان رخ داده است، گفت: در مجموع این تصادفات ۲۲ نفر جان باختند.

وقوع ۵۹۱ تصادف جاده‌ای در استان سمنان/ ۲۲ نفر جان باختند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ موسی بزرگی عصر دوشنبه در جلسه مشترک ستاد خدمات سفر و شورای راهبردی استان سمنان با بیان اینکه طی نوروز سال جاری ۵۹۱ تصادف در محورهای مواصلاتی استان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: ۶۰ درصد حوادث مذکور از نوع واژگونی خودرو را شامل می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه طی بازه نوروز سال جاری متأسفانه ۲۳ نفر جان خود را در تصادفات جاده‌ای استان سمنان از دست دادند، افزود: خروج از جاده ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده متأسفانه اینگونه حوادث تلخ و غیر قابل جبران را برای هموطنان ما رقم زده است.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه از تعداد کشته شدگان حوادث جاده‌ای ۱۲ نفر در محورهای اصلی جان باختند، ابراز داشت: سهم جاده‌های فرعی و روستایی استان ۱۰ جان باخته بوده است.

بزرگی ضمن بیان اینکه در مجموع تصادفات ۲۵۶ نفر مصدوم و مجروح شدند، تصریح کرد: گاهی آسیب دیدگی این افراد تا پایان عمر گریبانگیر خانواده و فرد خواهد شد لذا رعایت موارد ایمنی برای پیشگیری از وقوع چنین تصادفات ناگوار توصیه همیشگی ما به رانندگان است‌.

وی اضافه کرد: از رانندگان در خواست می‌شود بعد از هر دو ساعت رانندگی استراحت یک ربع را در برنامه سفر خود داشته باشند تا سفر امن و مطمئن برای خود و خانواده به ارمغان بیاورند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.