۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷
کد خبر: 861194

در جریان کنفرانس مطبوعاتی اخیر توماس توخل به عنوان سرمربی بایرن فریادی بلند در میانه صحبت‌های او شنیده شد و حالا معلوم شد که منبع این فریاد یکی از بازیکنان بایرن بوده است.

توقف کنفرانس توخل با فریاد ستاره بایرن مونیخ!

به گزارش قدس آنلاین، توخل، سرمربی بایرن مونیخ، پیش از دیدار روز سه‌شنبه بایرن مونیخ مقابل فرایبورگ در یک چهارم‌نهایی جام حذفی آلمان در سالن کنفرانس مطبوعاتی حضور داشت و مشغول صحبت بود که ناگهان فریادی بلند در سالن شنیده شد و صحبت‌های توخل را قطع کرد.

توخل امروز یک مصاحبه مطبوعاتی طولانی‌مدت داشت و با خبرنگاران 25 دقیقه و 40 ثانیه صحبت کرد. اما در زمانی که سرمربی جدید بایرن درباره تفاوت‌های رختکن تیم جدیدش و چلسی صحبت می‌کرد، ناگهان فریاد بلندی به گوش رسید. توخل که از این فریاد متعجب شده بود سرش را بالا آورده و شگفت‌زده به دنبال منبع این فریاد می‌گشت.

توخل در حال گفتن این جمله بود که ناگهان با صدای بلندی که در سالن به گوش رسید صحبتش متوقف شد: "قوانین رختکن را باشگاه‌ها مشخص می‌کنند. هر باشگاه دی‌ان‌ای خاص خودش را دارد که ....".

ماجرای این فریاد چه بود؟
سالن کنفرانس مطبوعاتی باشگاه بایرن مونیخ در مجموعه این باشگاه در سبنر اشتراسه شهر مونیخ در کنار سالن غذاخوری بازیکنان قرار دارد. ستاره‌های بایرن در وقت‌های آزاد خود برای صحبت کردن در این سالن جمع می‌شوند و اغلب به دارت بازی مشغول می‌شوند.

روزنامه بیلد فاش کرد منبع فریادی که در کنفرانس توخل به گوش رسیدتوماس مولر بوده است. این ستاره بایرن که در سالن کناری کنفرانس مطبوعاتی در حال دارت بازی بوده فریاد زد:" بله، حالا شد 180".

اشاره توماس مولر به رسیدنش به امتیاز 180 در جریان دارت بازی کردن با دیگر بازیکنان بایرن مونیخ بوده است. بیلد می‌گوید در آن لحظه توماس مولر مشغول بازی کردن با لئون گورتزکا دیگر بازیکن این تیم بوده است.

توخل که ابتدا از شنیدن این فریاد متعجب شده بود خیلی زود به صحبت‌هایش ادامه داد. او اتفاق از این ماجرا برای اشاره به فضای خوب درون‌تیمی بایرن استفاده کرد و به خبرنگاران گفت: "این فضایی است که به بازیکن‌ها شکل می‌دهد و باعث می‌شود اراده پیروزی در آنها تقویت شود. بعضی باشگاه‌ها این قدرت را به بازیکنان‌شان منتقل می‌کنند".

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.