لوئیس انریکه بهترین گزینه برای مربیگری چلسی است، چرا که یولیان ناگلزمن هنوز با باشگاه بایرن‌مونیخ ارتباط دارد.

انتخاب بزرگ چلسی برای جانشینی پاتر/ انریکه به لیگ برتر می‌رود؟

به گزارش قدس آنلاین یولیان ناگلزمن در حال حاضر محبوب‌ترین گزینه برای سرمربیگری چلسی است. با این حال، ظاهراً آبی‌ها برای بردن این مربی آلمانی به استمفوردبریج به مجوز بایرن مونیخ نیاز دارند، زیرا او هنوز به طور کامل از بایرن جدا نشده و این موضوع ممکن است شرایط را پیچیده کند زیرا دو تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در صورت پیروزی مقابل رئال مادرید و منچسترسیتی به مصاف هم خواهند رفت.

لوئیس انریکه، سرمربی سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، در بین مقامات چلسی طرفداران زیادی دارد. او بیشتر موفقیت‌های خود را در بارسا به دست آورد و تیمی گران‌قیمت را به موفقیت بی‌سابقه‌ای رساند، و در چلسی هم از او انتظار می‌رود همین کار را انجام دهد.

انریکه در اولین فصل حضورش در بارسا یعنی در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ سه‌گانه را به دست آورد و با مثلث مسی، نیمار و سوارس هر جامی که می‌شد را از آن خود کرد. انریکه به دلیل خروج تحقیرآمیز از جام جهانی ۲۰۲۲ به دست مراکش در ضربات پنالتی از تیم ملی اسپانیا اخراج شد. اما قبل از آن توانست لاروخا را احیا کند و به نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ برساند و در آنجا با بدشانسی به دست ایتالیا حذف شد. او اسپانیا را به فینال لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ رساند و در آنجا مغلوب فرانسه شد.

لوئیس انریکه

با وجود اینکه آبی‌ها در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به ارزش ۳۲۶ میلیون پوند بازیکن خریدند، اما در نیمه انتهایی جدول لیگ برتر قرار گرفتند و به همین دلیل گراهام پاتر برکنار شد. چلسی با تعدادی از مربیان مختلف از جمله ناگلزمن، مائوریسیو پوچتینو، الیور گلاسنر از فرانکفورت و لوچیانو اسپالتی از ناپولی برای جانشینی پاتر مرتبط بوده است.

برونو سالتور که از برایتون با پاتر به این تیم ملحق شد، برای بازی این هفته مقابل رئال مادرید هدایت تیم را بر عهده خواهد داشت.

گراهام پاتر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.