۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷
کد خبر: 861246

مدافع میانی پرسپولیس بعد از پشت سر گذاشتن مراحل درمانی اکنون در تلاش برای بازگشت به ترکیب سرخپوشان است.

تلاش پورعلی‌گنجی برای بازگشت به ترکیب

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی پورعلی‌گنجی که در بازی پایانی سال پرسپولیس مقابل سپاهان در نیمه اول دچار آسیب دیدگی شد و از ترکیب خارج شد، همچنان مراحل درمانی خود را پشت سر می‌گذارد و باید دید به دیدار این هفته تیمش مقابل ملوان بندرانزلی خواهد رسید یا خیر.

مدافع میانی پرسپولیس که دیدار با مس رفسنجان را از دست داده، اکنون چشم به بازی این هفته تیمش دوخته است و امیدوار است بتواند از نظر بدنی شرایط بازگشت به ترکیب را به دست بیاورد.

با این حال در صورت آمادگی نیز پورعلی‌گنجی کار سختی برای حضور در ترکیب تیمش پیش رو خواهد داشت؛ در غیاب او یحیی گل‌محمدی از علی نعمتی در این بازی در پست مدافع میانی و در کنار گئورگی گولسیانی سود برد. مدافعی که به خوبی توانست از پس این بازی سخت و حیاتی بربیاید و بارها با عکس‌العمل‌های دفاعی خود و سود بردن از قدرت سرزنی، مانع از دستیابی حریف به دروازه تیمش شد تا بعد از شکست هفته گذشته، آنها به کلین شیت در این بازی دست یابند.

علی نعمتی قطعا بعد از نمایش موفق برابر مس رفسنجان به سادگی جایگاه خود را به بازیکن دیگری نخواهد داد و باید دید در نهایت وضعیت بدنی و آسیب دیدگی پورعلی‌گنجی نیز به چه شکل خواهد بود و یحیی گل‌محمدی چه تصمیمی برای قلب دفاعی تیمش در جدال با ملوان خواهد داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.