۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶
کد خبر: 861628

مدیرعامل استودیوی «ایلومینیشن» با تایید ساخت پنجمین فصل پویانمایی سینمایی «شِرِک - Shrek ۵» گفت که مشتاق بازگشت صداپیشگان اصلی فیلم (مایک مایرز، کامرون دیاز و ادی مورفی) برای این فصل است.

«شِرِک ۵» در راه است

به گزارش قدس آنلاین، کریس ملداندری همکار خلاق استودیوی انیمیشن‌سازی استیون اسپیلبرگ و جفری کاتزنبرگ در گفت و گو با ورایتی در عین حال خاطرنشان کرد که احتمال ساخت اسپین‌آفی بر اساس دو شخصیت خر و شِرِک ساخته شود.

استودیوی دریم‌ ورکس سازنده اصلی انیمیشن شِرِک محسوب می‌شود.

با شِرِک ۵، کامرون دیاز صداپیشه شخصیت فیونا که از سال ۲۰۱۴ بازنشسته شده و فیلم جدیدی هم بازی نکرده بار دیگر به سینما بازمی‌گردد.

همچنین ادی مورفی که پیشتر گفته بود عاشق خر است، در این فصل از شِرِک نیز صداپیشگی شخصیت Donkey را بر عهده دارد.

ملداندری در عین حال از احتمال ساخت اسپین‌آفی براساس شخصیت‌های خر و شِرِک خبر داده است.

او در پاسخ به سوال که آیا خر شخصیتی است که می‌تواند از فیلم خودش همانند اسپین‌آف‌های گربه چکمه‌پوش با بازی آنتونیو باندراس پشتبانی کند گفت: «بی چون و چرا».

گربه چکمه‌پوش در انیمیشن Puss in Boots با صداپیشگی آنتونیو باندراس نخستین بار در سال ۲۰۱۱ منتشر شد که ۵۰۰ میلیون دلار هم در گیشه فروخت. دنباله این پویانمایی در سال ۲۰۲۲ با عنوان آخرین آرزو استقبال تماشاگران و منتقدان را به دنبال داشت و نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال شد.

در زمانی که کریس ملداندری آماده می‌شود تا ماریو را روی پرده‌های سینماها ببرد، همزمان چندین فیلم جدید و دنباله‌ای در دست گسترش دارد که شامل ادامه آواز بخوان، من نفرت‌انگیز و زندگی مخفی حیوانات خانگی و همچنین فیلم‌های اصلی مانند مهاجرت است.

پیش از همه اینها، برادران سوپر ماریو انتظار می‌‎رود که با اکران در ۵ آوریل در بالای جدول فروش قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.