کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به بررسی نقشه ها و مدلهای هواشناسی، امروز جوی پایدار در سطح استان حاکم است و شاهد روند افزایش دما خواهیم بود به طوری که در روزهای پایانی هفته، هوایی  به‌نسبت گرم در استان خواهیم داشت.

افزایش دما در خراسان رضوی/جوی پایدار در استان حاکم است

به گزارش قدس خراسان، زهرا عنایتی اظهار کرد: اما از ظهر روز پنجشنبه، شاهد بارش‌های رگباری پراکنده در برخی نواحی شمالی استان خواهیم بود که روز شنبه بر گستردگی این بارشها افزوده می‌شود و برخی از نواحی مرکزی استان را نیز درگیر می‌کند.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: در این مدت وزش باد هم شدت پیدا می‌کند به طوری که گاهی شدید و با احتمال بروز خسارت خواهد بود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، کوهسرخ و مه‌ولات به ترتیب با یک و ۲۱ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان های استان بوده اند و دمای هوای کلانشهر مشهد نیز در این مدت بین پنح و ۱۸ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

عنایتی با اشاره به این که هم اکنون دمای شهر مشهد ۱۳ درجه سلسیوس است افزود:برای امروز پیش بینی شده دمای هوا در گرمترین ساعت با ۲ درجه افزایش نسبت به دیروز به ۱۸ درجه بالای صفر و در خنک ترین ساعت هم با سه درجه افزایش نسبت به دیشب به هشت درجه بالای صفر برسد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: بیشترین سرعت وزش باد نیز از شهرستان سبزوار با ۶۸ کیلومتر در ساعت ثبت و گزارش شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.