معاون اجرایی رئیس‌جمهوری از شکل‌گیری کارگروهی در این معاونت برای رفع مشکلات حوزه تولید و حمایت از این حوزه و کمک به شعار سال به دستور رئیس‌جمهوری خبر داد و گفت سفرهای نظارتی و پیگیری اجرای مصوبات استانی دولت نیز از یکی دو هفته آینده آغاز می

تشکیل کارگروه رفع مشکلات تولید در دولت/ آغاز دور جدید سفرهای نظارتی و پیگیری مصوبات استانی

آرش خلیل خانه: معاون اجرایی رئیس‌جمهوری از شکل‌گیری کارگروهی در این معاونت برای رفع مشکلات حوزه تولید و حمایت از این حوزه و کمک به شعار سال به دستور رئیس‌جمهوری خبر داد و گفت سفرهای نظارتی و پیگیری اجرای مصوبات استانی دولت نیز از یکی دو هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران افزود: این کارگروه از هفته آتی در مجموعه معاونت اجرایی شکل می‌گیرد و به جزئیات، مسائل تولیدکنندگان را بررسی خواهد کرد. طبیعتاً مواردی که در آن کارگروه قابل‌حل و فصل باشد توسط دستگاه‌های مرتبط حل‌وفصل می‌شود، در غیر این صورت در نشستی که رئیس‌جمهور به‌صورت هفتگی برای حل مسائل تولید برگزار می‌کند مطرح می‌شود تا موردبررسی، جمع‌بندی و حل مسئله قرار بگیرد.

وی بابیان اینکه پس از نشست رئیس‌جمهور با تولیدکنندگان کشور در شب‌های گذشته برای استماع نقطه نظرات آن‌ها، تصمیمی اتخاذ شد که هر هفته زمان موسعی برای حل مشکل تولیدکنندگان اختصاص دهند، گفت: قرار شد کارگروهی برای حل مشکل تولید در معاونت اجرایی ریاست جمهوری شکل بگیرد تا برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

منصوری همچنین اظهار داشت: در هفته منتهی به پایان سال بیش از ۱۶ هزار میلیارد برای اجرای مصوبات سفرهای استانی به‌حساب استان‌ها واریز شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.