پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است که در مشکل پیش آمده بابت بدهی استراماچونی با این باشگاه همکاری نشد.

کنایه عجیب یک استقلالی به پرسپولیس!

به گزارش قدس آنلاین، رضا رجبی درباره شرایط این روزهای استقلال و پرداخت نشدن بدهی استراماچونی اظهار داشت: دست‌هایی در کار بود تا بدهی استراماچونی پرداخت نشود. بدهی استقلال به سرمربی ایتالیایی پولی نبود که نتوان پرداخت کرد. در صورتی که اگر این مشکل برای پرسپولیس پیش آمده بود، همه به چشم یک مسئله ملی نگاه می‌کردند اما استقلال را رها کردند.

وی ادامه داد: همه ما دیدیم که فتح‌الله‌زاده چقدر تلاش کرد این بدهی پرداخت شود، همان‌طور که در این مدت بدهی‌های پین و میلیچ را هم تسویه کرد اما مشخص بود که به تنهایی نمی‌تواند کاری کند و باید به او کمک می‌شد. او حتی تصمیم به استعفا هم گرفت که با مخالفت هیئت مدیره باشگاه روبرو شد. او به استقلال آمد تا مشکلات را برطرف کند اما دست تنها بود.

بازیکن پیشین استقلال عنوان کرد: اسپانسر باشگاه به فتح‌الله‌زاده برای پرداخت بدهی استراماچونی قول‌هایی داده بود اما عملی نشد، در صورتی که این بدهی‌ها طبق صحبت‌هایی که در این چند وقت شنیدیم باید در زمان مدیران گذشته پرداخت می‌شد. چرا در زمان مدیریت قبل هیچ‌کس سؤال نکرد و حساسیتی وجود نداشت که آن همه پول کجا و چگونه هزینه شد و هیچ اولویتی برای پرداختی‌ها وجود نداشت؟ هیچ کاری در چند سال گذشته در باشگاه اصولی انجام نشده، در صورتی که استقلال به عنوان یک باشگاه دولتی که زیر نظر وزارت ورزش است، باید حمایت می‌شد و عملکرد مدیران را نظارت می‌کردند تا به حذف از آسیا ختم نشود.

رجبی در واکنش به این موضوع که در بازی گذشته استقلال هم ساپینتو و بازیکنان از شرایط مالی باشگاه ابراز گلایه کردند، گفت: بیش از ۱۰ سال برای استقلال بازی کردم و الان هم مثل یک هوادار از وضعیت حال حاضر باشگاه ناراحت هستم؛ خیلی بد است که هیچ اقدام مثبتی برای حل مشکل استراماچونی صورت نگرفت. ساپینتو نباید ۴ ماه حقوق نگرفتنش را رسانه‌ای می‌کرد. بازیکنان هم باید در چنین شرایطی کنار باشگاه باشند. خیلی از مسائل باید در داخل باشگاه حل شود و نباید به بیرون درز کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.