۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
کد خبر: 862161

جاده پونل - خلخال که بعد از اولین بارش برف پاییزی سال گذشته مسدود شده بود، امروز بازگشایی شد و در مسیر عبور و مرور قرار گرفت.

جاده پونل - خلخال بازگشایی شد

به گزارش قدس آنلاین، عملیات برف‌روبی و بازگشایی مسیر پونل - خلخال که بخش عمده نیمه دوم سال را به دلیل قرارگیری در ارتفاعات و برف و بوران شدید ناایمن و بسته می شود، توسط اداره راهداری رضوانشهر از هفته قبل آغاز شده بود امروز با حضور فرمانداران شهرستان های رضوانشهر و خلخال بازگشایی شد.

طول این مسیر ۷۵ کیلومتر است که از این میزان ۶۰ کیلومتر در حوزه استان گیلان و تحت مدیریت راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رضوانشهر و بقیه در حوزه استان اردبیل و شهرستان خلخال است.

فرمانداران رضوانشهر و خلخال در جریان این بازگشایی تاکید کردند که ۱۲ کیلومتر از این مسیر که به دلیل برفگیر، کولاک خیز بودن و بهمن گیر بودن ایمنی کمی دارد با هماهنگی و تعامل۲ شهرستان نسبت به تامین مصالح، ارتقا ایمنی و بهبود وضعیت این بخش از جاده اقدام کنند تا تردد در این مسیر برای مسافران و مردم منطقه تسهیل شود.

مسیر پونل به خلخال چون جاده اسالم به خلخال از زیباترین جاده های گردشگری کشور با چشم اندازهایی زیبا از کوهستان، جنگل و مراتع سرسبز است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.