نمازگزاران خرم‌آبادی پس از اقامه نمازجمعه این هفته در دفاع از حریم خانواده و فریضه عفاف و حجاب راهپیمایی کردند.

برگزاری راهپیمایی حجاب و عفاف در خرم‌آباد + عکس

به گزارش قدس آنلاین، مردم روزه‌دار خرم‌آباد امروز پس از اقامه نمازجمعه در محکومیت برخی هنجارشکنی‌ها در حوزه حجاب و عفاف راهپیمایی کردند و اقدامات بیشتری را در ترویج فرهنگ عفاف خواستار شدند.

نمازگزاران خرم‌آبادی در این راهپیمایی که‌ به‌همت دفتر بنیاد حجاب و عفاف لرستان و با دفاع از حریم خانواده و فریضه حجاب و عفاف برگزار شد، شعار دادند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در خطبه‌های این هفته خرم‌آباد با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری در ارتباط با حجاب و عفاف، اظهار داشت: پوشش یک امر شرعی است و دشمن از این موضوع برای مقاصد سیاسی خود استفاده می‌کند.

وی با اشاره به توطئه دشمن برای ترویج بدحجابی افزود: دشمن در محاسبات خود به این نتیجه رسیده است که برای حاکمیت بر کشورهای اسلامی باید پوشش و حجاب را از آن‌ها گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی باید جلسات معرفتی حجاب و عفاف را بیشتر کنند، عنوان کرد: بخشی از کارها به‌عهده دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه وظایف دستگاه‌های اجرایی برای تبیین حجاب شفاف‌تر است، بیان کرد: در برخی امور مانند تهیه و تولید لباس مناسب در سطح کشور باید بازنگری کرد.

شاهرخی با اشاره به لزوم حمایت از آمران به معروف، گفت: فعالیت آمران به معروف باید لسانی، ملایم، منطقی باشد؛ از طرفی فرد مقابل نباید به این افراد اهانت یا آنان را ضرب‌وشتم کند.

شرکت‌کنندگان خرم‌آبادی در تجمع و راهپیمایی حجاب، نیز حجاب و عفاف را یک مطالبه عمومی دانستند و بر ضرورت پاسداشت ارزش‌های اسلامی تأکید کردند.

برگزاری راهپیمایی حجاب و عفاف در خرم‌آباد + عکسبرگزاری راهپیمایی حجاب و عفاف در خرم‌آباد + عکسبرگزاری راهپیمایی حجاب و عفاف در خرم‌آباد + عکس

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.