رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: پشت پرده کشف حجاب طرح و نقشه دشمن حضور دارد. موضوع کشف حجاب و بی‌حجابی نیست بلکه دشمن ارزش‌های انسانی و هویتی این انقلاب و نظام را نشانه گرفته است.

رئیس دادگستری اصفهان: هدف نهایی دشمن فراتر از بی‌حجابی است/ ارزش‌های انسانی را هدف گرفته‌اند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در اجتماع مردمی مدافعان حریم خانواده اظهار داشت: ملت قهرمان ما در تمام عرصه‌ها ثابت کرده‌اند ثابت‌قدم و استوار پای ارزش‌ها ایستاده‌اند.

وی با اشاره به خباثت‌های دشمنان علیه کشور بیان کرد: آن‌ها ذات نظام مقدس جمهوری اسلامی و کارکردهای آن را به خوبی شناختند و به همین علت  هر روز دشمنی و نقشه‌ای جدید داشته و دارند و بعید است عرصه‌ای برای دشمنی این ملت و آرمان‌ها در عالم عمل و اندیشه متصور شده باشد و دشمن آن را عملیاتی نکرده باشد. 

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه دشمن در این عرصه انواع تحریم‌ها، حملات رسانه‌ای و شبکه‌های فضای مجازی را فعال کرد تا در این میدان بتوانند مقاصد خود را عملیاتی کنند، تصریح کرد: با این وجود دشمن در تمام عرصه‌ها و میادین مأیوسانه به خانه اول بازگشت و این را با تمام وجود درک کرد که در این میدان قادر به هم‌آوردی با این ملت نیست. علت اصلی ناکامی دشمن در میادین گوناگون وجودی رهبری هوشمند، حکیم، الهی، نورانی، آگاه به زمان، آشنا به تمام ترفندها و مکر مکاران است.

وی گفت: تمام دست‌مایه ما در این میدان تقابل، در راهبری راهبردهای این نظام و انقلاب است که ما را در این بحران‌ها به سلامت عبور داده و ما را بر قله‌های فتح‌الفتوح می‌نشاند. 

جعفری خاطرنشان کرد: مردم صاحبان اصلی این انقلاب و نهضت‌اند و این مدلی بود که امام(ره) برای اولین بار علیرغم فشارها بیان کرد ما به مردم خود تکیه می‌کنیم که همه‌کاره هستند. مطالبه مردم خواستی مشروع و برای مسئولان تکلیف‌ساز است و در این مسیر به حقوق شهروندی پایبندیم و در این راستا انقلاب اسلامی را افرادی صیانت می‌کنند که نسبت به ارزش‌های آن دغدغه دارند و این تجمع نمونه‌ای کوچک از این بحث است. 
   
وی با یادآوری اینکه رهبر انقلاب در این مدت چندین بار درباره بی‌حجابی و بی‌عفتی مطالب خود را بیان کردند، اظهار داشت: موضوع کشف حجاب و بی‌حجابی نیست بلکه دشمن ارزش‌های انسانی و هویتی این انقلاب و نظام را نشانه گرفته و اگر نگوییم خائنانه است، ساده‌لوحی است که فکر کنیم این برنامه‌ها به‌صورت تصادفی توسط افرادی بی‌اطلاع رقم می‌خورد. 

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه رهبر انقلاب بیان کردند کشف حجاب موضوع حرام شرعی و سیاسی است، عنوان کرد: منکر عمل زشت و قبیحی است که در انظار مردم رقم می‌خورد، ما شهید، جانباز و آزاده دادیم و هزاران رنج و زحمت را به جان خریده و می‌خریم تا ارزش‌ها زنده بمانند. 

وی ادامه داد: پشت پرده کشف حجاب و امثال آن طرح و نقشه دشمن حضور دارد و در این مسیر برخی اشتباه می‌کنند؛ حرف‌مان به آن‌ها این است که بدانید در حال بازی در زمین دشمن هستید و صف خود را جدا و شئونات اسلامی را رعایت کنید. 

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.