فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، مبارزه قاطعانه با قاچاق کالا را از مهمترین ارکان تحقق شعار سال و زمینه‌سازی برای رشد تولید در کشور عنوان کرد.

سردار رادان: مبارزه با قاچاق کالا از ارکان تحقق شعار سال است / پلیس از تولیدکنندگان حمایت می‌کند
به گزارش قدس آنلاین،  سردار احمدرضا رادان، روز شنبه در جلسه کمیسیون ویژه عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: در این‌ زمینه تقویت پلیس امنیت اقتصادی فراجا در دستور کار قرار گرفته است تا با توان و ظرفیت بیشتر، ماموریت مقابله با قاچاقچیان کالا را دنبال کند.

وی با ابراز اطمینان از نقش موثر عملیات پلیس در حوزه رشد تولید در کشور گفت: تولیدکنندگان و کارآفرینان باید بدانند که زیر چتر حمایتی فراجا قرار دارند و پلیس هم با تمام وجود از آنان حمایت و پشتیبانی می‌کند

سردار رادان با بیان‌اینکه سال ۱۴۰۱ سال پُرفراز و نشیبی برای نیروهای فراجا بود و آنان سال ۱۴۰۲ را هم با ماموریت‌های سنگین آغاز کردند، گفت: ارزیابی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که فرماندهی انتظامی استان اصفهان در انجام ماموریت‌های خود موفق بوده و در طرح نوروزی هم توانسته است شرایط خوبی را در حوزه نظم و امنیت رقم بزند.

وی، احساس امنیت را مهمتر از خود امنیت دانست و افزود: باید در تمام بخش‌های انتظامی و حتی امور ترافیکی به گونه‌ای رفتار شود که حس امنیت و آرامش با تمام وجود به مردم انتقال پیدا کند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه امروز در زمینه کنترل و زمینگیر کردن اراذل و اوباش موفقیت‌های خوبی در فراجا بدست آمده است و مردم هم تا حد زیادی از این بخش رضایت دارند، تاکید کرد: همین روند بایستی در حوزه مبارزه با سارقان و خُرده‌فروشان مواد مخدر هم با قوت و شدت بیشتر دنبال شود.

وی به اولویت‌های فراجا در سال ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: همانطور که مبارزه با سرقت از اولویت‌های سال گذشته بود، امسال هم این موضوع در اولویت قرار دارد و باید با تمام قوت، دستگیری سارقان دنبال شود.

سردار رادان یادآور شد: علاوه بر این، برخورد با خُرده‌فروشان و معتادان مُتجاهر هم از اولویت‌های دیگر فراجا در سال جاریست.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.