رئیس پلیس راهور استان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در شهر اصفهان را تشریح کرد.

محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در اصفهان اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین،  محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان  با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در شب قدر اظهار داشت: از ساعت ۲۰ شب‌های قدر تا پایان مراسمات اجازه توقف و تردد هر نوع وسیله نقلیه در شهر اصفهان از میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا داده نمی‌شود.

وی افزود: در صورت ازدحام جمعیت محدودیت‌های مذکور در رینگ‌های بعدی از خروجی بزرگراه همت به سمت گلستان شهدا، میدان بسیج، چهار راه فرایبورگ و تقاطع سپهسالار اجرا خواهد شد.

محمدی بیان کرد: توقف وسایل نقلیه از جمله خودرو و موتورسیکلت در مقابل درهای ورودی و پیاده‌روهای گلستان شهدا و سایر محل‌های تعیین شده به ویژه مهدیه رباط،‌ چهارراه عسگریه ممنوع است.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اینکه پارکینگ جنب گلستان شهدا(ضلع شرقی) و روبروی آن برای پارک موتورسیکلت‌ها پیش‌بینی شده است، گفت: شهروندان از توقف خودرو به صورت دوبل در معابر و بزرگراه‌ها به سمت گلستان شهدا و سایر محل‌های درن ظر گرفته شده خودداری کنند.

وی با تأکید بر اینکه موتورسیکلت‌سواران از کلاه ایمنی استفاده و به هیچ عنوان از بزرگراه تردد نکنند، عنوان کرد: با توجه به حضور حداکثری نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی استان در مناطق مختلف شهری و محل‌های تعیین شده و پیش‌بینی وسایل حمل و نقل عمومی درخواست می‌شود شهروندان برای روان‌سازی ترافیک بیشترین همکاری را با مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح استان داشته باشند.

محمدی خاطرنشان کرد: از توقف‌های غیرمجاز در حاشیه معابر و پیرامون منازل شهروندان و ایجاد مزاحمت برای ایشان خودداری شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.