۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
کد خبر: 862705

سرخوشی شاگردان کارلو آنچلوتی از فتح آخرین ال‌کلاسیکوی فصل خیلی زود به پایان رسید.

رئال مادرید در خانه کامبک خورد و باخت

در آخرین بازی شب دوم از هفته بیست‌وهشتم لالیگای اسپانیا، شنبه شب تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پذیرای ویارئال بود و این بازی را که تا دقیقه ۷۰ آن برنده بود، با نتیجه ۳ بر ۲ باخت.

کهکشانی‌ها به لطف گل به خودی بازیکن حریف، پائو تورس در دقیقه ۱۶ پیش افتادند. ویارئال در دقیقه ۳۹ توسط ساموئل چوکووئزه گل خورده را جبران کرد تا دو تیم مساوی به رختکن بروند. در نیمه دوم، رئالی‌ها خیلی زود دوباره به گل رسیدند و این بار وینیسیوس جونیور در دقیقه ۴۸ دروازه زیردریایی زرد را باز کرد.

رئال تا دقیقه ۷۰ برنده بود تا اینکه خوسه لوئیس مورالس دومین گل تیم میهمان را زد و بار دیگر همه چیز به تساوی کشیده شد. ضربه آخر را اما چوکووئزه با به ثمر رساندن گل دوم خود در دقیقه ۸۰ به پیکر میزبان مادریدی وارد آورد تا مسبب پنجمین باخت این تیم شود و به شادی شاگردان آنچلوتی بابت فتح ال‌کلاسیکوی اخیر در نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا پایان دهد.

با این نتیجه، حالا بارسلونای صدرنشین این فرصت را دارد که با پیروزی خانگی در بازی فردا شب خود برابر جیرونا (دیداری که از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران آغاز می‌شود) فاصله خود را با رئال مادرید به ۱۵ امتیاز افزایش دهد و این در حالی است که تنها ۱۰ هفته دیگر به پایان فصل جاری باقی مانده است.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.