۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
کد خبر: 862753

مسی هفتصد و دومین گل خود را روز شنبه مقابل نیس در لیگ فرانسه به ثمر رساند.

سبقت مسی از رونالدو

به گزارش قدس آنلاین، از آنجایی که کریستیانو رونالدو اکنون در عربستان برای النصر بازی می‌کند، لیونل مسی به بازی در یکی از پنج لیگ برتر اروپا مانند لیگ فرانسه، با پاری سن ژرمن ادامه می‌هد. شب گذشته او هفتصد و دومین گل خود در اروپا را به ثمر رساند.

photo_۲۰۲۳-۰۴-۰۹_۱۱-۴۹-۳۶

مسی پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر، با این گل بار دیگر کریستیانو رونالدو را شکست داد. مسی همچنین به ساختن 1000 گل رسید، زیرا علاوه بر 702 گل، او 298 پاس گل نیز در فوتبال اروپا ارسال کرده است.

photo_۲۰۲۳-۰۴-۰۹_۱۱-۵۰-۰۴

لیونل مسی با توجه به اینکه قراردادش با پاری سن ژرمن تا چند ماه دیگر به پایان می‌رسد، آینده خود را تعیین خواهد کرد. آینده برنده هفت توپ طلا هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد زیرا قرارداد او تابستان آینده به پایان می‌رسد و گمانه زنی‌های زیادی در رسانه‌ها منتشر شده است.

مهاجم آرژانتینی هنوز در فرم بسیار خوبی است و ممکن است تصمیم بگیرد که در بالاترین سطح رقابت‌ها به بازی ادامه دهد زیرا نتوانسته پس از خروج از نیوکمپ، لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند.

مسی 35 سال سن دارد و می‌توان گفت که او دنیای فوتبال را زیر پای خود دارد و تقریباً همه احتمالات باز است زیرا هر تیمی در جهان مطمئناً دوست دارد در صورت تمایل او برای آن‌ها بازی کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.