ویژه‌برنامه‌ شب‌های قدر ایرانیان در کربلا با حضور ۱۵ سخنران و مداح کشورمان از امشب به مدت پنج شب در جوار حرم امام حسین علیه‌السلام برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه شب‌های قدر ایرانیان در کربلا با حضور ۱۵ سخنران و مداح

ویژه برنامه شب‌های قدر در کربلا توسط ایرانیان برگزار می‌شود و جمعی از سخنرانان و مداحان کشورمان در این قطعه از بهشت، شب‌های قدر را احیا می‌دارند.

بر همین اساس، برنامه شب‌های قدر در جوار حرم امام حسین علیه‌السلام با سخنرانی حجج‌الاسلام مصطفی رستمی، جواد محقق‌نیا، احسان بی‌آزارتهرانی و جواد نوری برگزار می‌شود. همچنین مناجات‌خوانی و مراسم قرآن به سر توسط سیدعلی مروج و حسین سازور صورت می‌گیرد.

مداحان مراسم احیای شب‌های قدر در کربلا که از امشب به مدت پنج شب تدارک دیده شده است، امیر کرمانشاهی، اسلام میرزایی، حامد خمسه، حسن حسینخانی، علیرضا شهرابی‌، مهدی علی اکبری و فریدون کریم‌پور هستند.

با توجه به اینکه قرائت جوشن‌کبیر هم در شب‌های قدر شده است، مهدی ابراهیم‌زاده و سیدمهدی طباطبایی دعای جوشن کبیر را در بین‌الحرمین قرائت خواهند کرد.

مراسم احیای شب های قدر از امشب ۱۸ ماه رمضان به مدت پنج شب در بین‌الحرمین و در جوار حرم سیدالشهدا علیه‌السلام برگزار می‌شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.