نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به هراس شهرک‌نشینان صهیونیست از موشک‌های مقاومت، به آنها وعده داد که امنیتشان را تامین خواهد کرد.

شهرک‌نشینان صهیونیست خطاب به نتانیاهو: امنیت نداریم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، بنیامین نتانیاهو امروز در گفت و گوی تلفنی با روسای شوراهای شهرک های نزدیک مرزهای غزه اعلام کرد: رژیم اسرائیل در همه جبهه ها در یک وضعیت امنیتی پرچالشی است.

وی به شهرک نشینان جنوب سرزمین های اشغالی قول داد که زیرساخت های امنیتی منطقه را بهبود خواهد بخشید.

گفت‌وگوی نتانیاهو با شهرک‌نشینان بعد از اعتراضات آنها درباره نبود امنیت صورت گرفت. شهرک های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه طی روزهای گذشته آماج حملات موشکی مقاومت فلسطین قرار داشت. شهرک های صهیونیست نشین شمال سرزمین های اشغالی نیز شاهد حمله موشکی از خاک لبنان بود.

روسای شوراهای شهرک های صهیونیست‌نشین در کرانه باختری نیز در گفت و گو با بزالل اسموتریچ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی، از نبود امنیت و بی توجهی به امنیت ۵۰۰ هزار صهیونیست مقیم این منطقه انتقاد کردند.

روسای شوراهای شهرک های صهیونیست‌نشین همچنین خواستار گسترش شهرک ها در کرانه باختری شدند.

اسموتریچ که علاوه بر مسئولیت وزارت دارایی، مسئول امنیت کرانه باختری نیز هست، در این دیدار وعده داد تا ایست و بازرسی ها را در کرانه باختری افزایش داده، تسلیحات را از مناطق فلسطینی نشین جمع کرده و زیرساخت های لازم برای توسعه شهرک ها را فراهم کند.

منابع رسانه‌ای صهیونیست شنبه شب گزارش دادند که درخواست برای حمایت روحی و کمک های روانی از سوی ساکنان سرزمین‌های اشغالی در نتیجه بیم و هراس از راکت‌ها و موشک‌های شلیک شده از نوار غزه، ۲ برابر شده است.

روزنامه "معاریو" چاپ سرزمین‌های اشغالی نوشت: عملیات شهادت طلبانه، شلیک موشک و راکت از غزه به اسرائیل (سرزمین های اشغالی)، موجب وحشت شدید شهرک نشینان شده بطوری که آنان حتی می‌ترسند از منزل خارج شوند.

عملیات شهادت طلبانه و حملات راکتی و موشکی مقاومت از نوار غزه و لبنان به سرزمین های اشغالی پاسخی به حملات وحشیانه نیروهای رژیم صهیونیستی به نمازگزاران و اعتکاف کنندگان در مسجد القبلی در صحن مسجد الاقصی در چهارشنبه گذشته و محدودیت های اعمال شده علیه فلسطینی ها در مسجد الاقصی و تعرض شهرک نشینان صهیونیست به این مسجد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.