رئیسی بعد از ظهر امروز در گفتگوی تلفنی با «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان ،با بیان اینکه نظام جهانی به نفع محور مقاومت و بر ضد نظام استکبار و رژیم صهیونیستی در حال تغییر است، افزود: جنایات این رژیم نشانه ضعف است.

گفت‌وگوی تلفنی رؤسای جمهور ایران و سوریه/ رئیسی: آینده برای جریان مقاومت روشن است
به گزارش قدس آنلاین؛ رئیس جمهور با اشاره به تحولات در سرزمین‌های اشغالی اظهار داشت: جنایت‌های رژیم صهیونیستی نشان ضعف و گواه آینده روشن و امیدوارکننده برای جریان مقاومت است.

سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز یکشنبه در گفتگوی تلفنی با «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان ،با بیان اینکه   نظام جهانی به نفع محور مقاومت و بر ضد نظام استکبار و رژیم صهیونیستی در حال تغییر است، افزود: جنایات این رژیم نشانه ضعف و استیصال آن است و گواه آن است که آینده برای جریان مقاومت روشن و امیدوارکننده است.

رئیسی با تاکید بر ضرورت احترام به تمامیت ارضی سوریه، تنها راه مبارزه با تروریسم را حمایت از حاکمیت ملی سوریه دانست .

بشار اسد رئیس جمهور سوریه نیز در این گفتگوی تلفنی با تبریک متقابل ماه مبارک رمضان با اشاره به  چهار دهه مقاومت ایران و سوریه در برابر دشمنان مشترک تصریح کرد: امروز نشانه‌های فروپاشی در جامعه صهیونیستی آشکار شده  که این نتیجه مقاومت و به ویژه ایستادگی ملت فلسطین است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.