فرمانده سپاه استان بوشهر با بیان اینکه همه گزینه‌های دشمن به زباله‌دان تاریخ سپرده شده است، گفت: استکبار و اسرائیل غاصب در مسیر ضعف و در حال متلاشی شدن هستند.

فرمانده سپاه بوشهر: همه گزینه‌های دشمن به زباله‌دان تاریخ سپرده شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار علی رزمجو  شامگاه یکشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه‌السلام شهرستان دیر با تسلیت و تعزیت فرارسیدن لیالی پربرکت قدر و نیز سالروز شهادت حضرت علی علیه‌السلام، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در حال رشد و گسترش در سطح جهانی است و بسیاری از قله‌های جغرافیای جهانی را فتح کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در حال عقب‌نشینی هستند تصریح کرد: ایران اسلامی با قوی شدن از لحاظ معنویت، ایثار، فداکاری و هم از لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات آن چنان قوی و قدرتمند شده است که در زمین و هوا و دریا و در اصول و اعتقادات به پایبندی به ارزش‌های الهی و رسیدن به قدرت هم ردیف کشورهایی قرار دارد که صاحب نظر در مقیاس جهانی هستند.

رزمجو افزود: امروز با جایگاهی رسیده‌ایم که مستکبران جهانی اعتراف کرده‌اند که از طریق قدرت نظامی هیچ گونه توانمندی برای مقابله با جمهوری اسلامی ندارند و این سرشار از امید موفقیت و اقتدار جهانی است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر عنوان کرد: امام بزرگوار ما نوید این انقلاب را اتصال به انقلاب امام عصر (عج) داده است و در ادامه مقام معظم رهبری همچنان این نوید را تکرار می‌کند و ما هم یقین داریم که سعادت، منزلت، اعتبار و قدرت ما در عالم وابسته به درخشش انوار الهی و نور ولایت به خوبی در میدان‌های بزرگ و کوچک قدرت نمایی کرده است‌ و این قدرت نمایی ظرفیت استکبار جهانی را بی خاصیت کرده است.

رزمجو گفت: با قدرتی که امت و ولایت با هم به وجود آورده‌اند، امروز همه گزینه‌های دشمن به زباله‌دان تاریخ سپرده شده است.

وی با بیان اینکه قدرت رهبری و مردم و شهدا و جانبازان و ایثارگران توانسته است دشمن را به زانو در بیاورد خاطرنشان کرد: سرزمین ایران اسلامی تبدیل به جهاد فی‌سبیل الله شده است و دشمنان در خاکریزهای مختلف مجبور به عقب‌نشینی شده‌اند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر رمز موفقیت و پیروزی در جهان را توکل بر خدا دانست و گفت: هر گاه که به خداوند نزدیک‌تر شده‌ایم و ارزش‌های الهی را در خودمان تقویت کردیم پیروزی ما نیز بیشتر از گذشته خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز قدرت‌های جهانی در هم شکسته شده است و امروز در تمام عالم، اسلام ذلت‌ناپذیر شده است و این از معجزات الهی و ویژگی انقلاب اسلامی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.