۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
کد خبر: 863078

مبلمان باغی آن دسته از مبلمان هایی هستند که برای استفاده در فضای باز باغ ها و ویلاها طراحی و تولید می شوند.

خرید مبلمان باغی با تخفیف

محیط باغ و ویلا بهترین گزینه برای گذران اوقات فراغت در کنار خانواده و دوستان است. امروزه اکثر مردم با درگیری ها و مشغله های زیادی روبه رو هستند و فرصت کمی برای استراحت و تفریح دارند. اما استفاده از فضاس باز ویلا و باغ می تواند استراحت و رفع خستگی خوبی برای این افراد باشد. مبلمان باغی به نحوی تولید می شوند که بتوان از آنها در فضای خارج از منزل استفاده کرد و از آسیب ندیدن آنها مطمئن بود. از این رو از متریالی در ساخت آنها استفاده می شود که در برابر سرما و گرمای شدید مقاوم اند و در اثر تابش مستقیم نور خورشید، رنگ‌ و روی اولیه خود را از دست نمی دهند و ظاهر خود را حفظ می کنند.برای سایت منبع مبلمان ویلایی برای اطلاعات بیشتر و خرید.

مبلمان ویلایی ویلاسازه

انواع مبلمان باغی

مبلمان باغی در انواع متنوعی طراحی و تولید می شوند و هریک از آنها کاربرد مختص به خود را دارند. همچنین با استفاده از انواع مبلمان باغی می توانید جلوه ای فوق العاده به فضای ویلا و باغ خود ببخشید و آن را به محیطی مفرح و دلباز برای خود و خانواده تان تبدیل کنید. انواع مبلمان باغی عبارتند از؛

  1. میز و صندلی حصیری

  2. سایه بان های چتری

  3. تاب های ریلکسی

  4. آلاچیق های باغی

میز و صندلی های حصیری

مبلمان و میز و صندلی های حصیری یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین مبلمان باغی هستند که در طرح های بسیار جذابی با تنوع رنگبندی فوق العاده طراحی شده اند. این میز و صندلی ها برای صرف ناهار، شام و صبحانه بسیار مناسب هستند و معمولا در تعداد ۴، ۶، ۸، ۱۰ و ۱۲ نفره به فروش می رسند. جنس این نوع مبلمان در برابر شرایط مختلف محیطی مقاوم بوده و در دراز مدت ظاهر و کیفیت خود را حفظ می کنند. مبلمان حصیری در تنوع بالای طرح و مدل این قابلیت را برای مصرف کننده فراهم می کنند که بدون هیچ نگرانی ای از مبلمان با کیفیت و زیبا در فضای باز باغ خود استفاده کنند.

مبلمان فضای باز ویلاسازه

سایه بان های چتری

ممکن است که فضای باغ بسیار آفتاب گیر باشد و یا به علت بارش باران و برف نتوانید از محیط باغ استفاده کنید، به همین جهت ما به شما سایه بان های چتری باغی را پیشنهاد می کنیم. این سایه بان ها این امکان را برای شما فراهم می کنند که بدون نگرانی ای بابت هوای بارانی و آفتابی، از فضای باغ لذت ببرید. جنس چتر این سایه بان ها عموما از برزنت بسیار مرغوب هستند که در برابر هرگونه شرایطی مقاوم است و به راحتی دچار آسیب دیدگی نمی شود. همچنین ضد آب بودن این برزنت موجب می شود که قطرات باران و برف از آن عبور نکنند و همچنین جلوی تابش مستقیم نور آفتاب را بگیرد. این سایه بان ها یکی از ضروری ترین المان های موجود در مبلمان های باغی هستند که باید برای باغ و ویلای خود تهیه کنید تا فضایی کاربردی و مفرح برای خود و خانواده ایجاد کنید.

تاب های ریلکسی

تاب های ریلکسی یکی از بهترین گزینه ها برای استراحت و ریلکس کردن هستند.  تنوع بالای این محصول در مدل ها و طرح های جذاب باعث شده که بین مشتریان از محبوبیت زیادی برخوردار باشد. مدل های گرد و اشکی دو مدل معروف این تاب ها هستند که در ابعاد تک نفره و دو نفره طراحی و تولید می شوند. این تاب ها نه تنها آرامش و آسایش شما را برای چند دقیقه کوتاه هم که شده تامین می کنند، بلکه باعث زیبایی فضای ویلا و باغ شما نیز می شوند و می توانید از آن در ایوان ویلای خود استفاده کنید.  حین خرید تاب های ریلکسی باید به نرمی و راحتی نشیمن آنها دقت کنید و محصولی را تهیه و خریداری کنید که بتوان با راحتی کامل ساعت ها از آن استفاده کرد.

آلاچیق های باغی

آلاچیق ها سازه هایی ثابت و مستقل هستند که در حیاط ویلا و باغ ها قرار می گیرند. ممکن است حین استفاده از فضای باز باغ و ویلا کمی با دردسرهای باد، باران، تابش نور خورشید، سرما و گرمای شدید روبه رو شوید. از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که در فضای باغ و ویلا، آلاچیق های دارای فضای باز یا نیمه باز مستقر کرده و برای گذران اوقات فراغت به همراه خانواده و دوستان از آنها استفاده کنید. مبلمان و میز و صندلی های ویلایی زیر این آلاچیق ها چیده می شوند و به دنبال این موضوع، از هرگونه آسیب دیدگی در اثر نور شدید خورشید در امان خواهند بود. همچنین بسیاری از آلاچیق های ویلایی که البته با فضایی بسته طراحی شده اند برای قرار دادن وان آب گرم و جکوزی بسیار مناسب هستند و شما می توانید در فضای باغ و ویلای خود از حمام آب گرم لذت ببرید. حین سفارش آلاچیق های باغی باید به ابعاد فضای باغ و حیاط ویلا دقت ویژه ای داشته باشید. تناسب ابعاد و متراژ آلاچیق با وسعت محیط ویلا و باغ یک نکته مهم است که اگر به آن توجه نداشته باشید، ممکن است دکوراسیون ویلا و باغتان در حد انتظارتان خوب پیش نرود.

مبلمان باغی مدرن ویلاسازه

قیمت مبلمان باغی

در هر شرکت و برندی روند قیمت گذاری مطابق با معیارهای مشخصی انجام می شود. این معیارها می توانند ابعاد، جنس، مدل، برند سازنده و غیره باشند. مبلمان باغی به علت برخورداری از متریال بسیار با کیفیت و مقاوم در برابر شرایط مختلف محیطی، ممکن است که از قیمت نسبتا بالاتری برخوردار باشند. هرچند که نمونه های پلاستیکی همین محصول نیز، می توانند از قیمت پاین تری برخوردار باشند و این موضوع را فراوانی بالای پلاستیک ها دلالت می کند. حتما قبل از جستجوی محصول مورد نظرتان بودجه خود را تعیین کرده و در دامنه همان بودجه به دنبال مبلمان باغی بگردید. 

villasaze

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.