۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹
کد خبر: 863228

نوه رهبر فقید کشور آفریقای جنوبی از تمام آزادی‌خواهان جهان خواست تا برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

حمایت تمام قد نوه ماندلا از روز جهانی قدس

به گزارش قدس آنلاین، ان‌کوزی زولیولیل ماندلا با انتشار ویدیویی که در تارنمای کمیسیون اسلامی حقوق بشر انگلیس منتشر شد، گفت: این پیام را از طرف آفریقای جنوبی ارسال می‌کند که موفق شد آپارتاید را شکست دهد.

وی خطاب به مردم فلسطین تاکید کرد: ما در کنار شما ایستاده‌ایم. آرمان شما آرمان ما و آزادی شما آزادی ما هم هست.

نوه ماندلا عنوان کرد: از تمام آزادی‌خواهان جهان می‌خواهم که در کنار مردم فلسطین بایستید. هرجای جهان که هستید پرچم فلسطین را به اهتزاز درآورید و در نزدیک‌ترین راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنید.

وی با بیان اینکه «اشغال‌گری باید پایان یابد» تصریح کرد: پیش‌به سوی فلسطین آزاد.

راهپیمایی روز جهانی قدس هر ساله به همت کمیسیون اسلامی حقوق بشر انگلیس و حمایت سازمان‌ها و نهادهای اسلامی، در لندن برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه اعلام شده، راهپیمایی امسال برای یکشنبه هفته آینده (۱۶ آوریل) تدارک دیده شده است. به گفته کمیسیون اسلامی حقوق بشر انگلیس، تظاهرکنندگان قرار است پس از تجمع مقابل ساختمان وزارت کشور انگلیس به سمت دفتر نخست وزیری راهپیمایی کنند.

هر ساله هزاران نفر از اقشار مختلف مردم انگلیس اعم از مسلمان، مسیحی، یهودی و نمایندگان سازمان‌ها و مراکز اسلامی در این حرکت اعتراضی شرکت می‌کنند.

تاکنون تعدادی از شخصیت‌های مسیحی و یهودی از راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت کرده‌اند. 

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.