امیر سرتیپ کیومرث حیدری از رونمایی دستاوردهای جدید نیروی زمینی ارتش در زمینه زرهی، موشکی، جنگ الکترونیک، پهپاد، هوانیروز، توپخانه و مهندسی در روزهای آتی خبر داد.

رونمایی از دستاوردهای پیشرفته و جدید نیروی زمینی ارتش در روزهای آینده

به گزارش قدس آنلاین،  فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به توانمندی این نیرو، در مقابله با تهدیدات پیشرو، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش همواره در طول سال، با حضور مستمر و مؤثر در مرزهای کشور امنیت و آرامش را برای مردم شریف کشورمان تأمین می‌کند.

وی افزود: دشمنان به قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند و قطعاً می‌دانند پاسخ هر نوع تهدیدی از سوی نیروهای مسلح ایران دندان شکن و کوبنده خواهد بود.

امیر سرتیپ حیدری ادامه داد: امروز مرزهای کشور با حضور مقتدرانه یگان‌های نیروی زمینی ارتش که از سامانه‌های پیشرفته پهپادی و دوربین‌های نظارتی بومی بهره می‌برد، به طور دقیق کنترل و رصد می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به خودکفایی و خود اتکایی این نیرو در طراحی و تولید تجهیزات و تسلیحات نظامی، گفت: امروز نیروی زمینی ارتش در حوزه آمادگی رزمی و توان دفاعی در شرایط مطلوبی قرار دارد و در عرصه باز آماد، باز تولید، طراحی، ساخت و تولید نیازمندی‌های تجهیزاتی در رسته‌های مختلف با کمک و حمایت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شرکت‌های دانش‌بنیان، سازمان جهاد خودکفایی و مرکز تولید و بهینه‌سازی شهید زرهرن به خوداتکایی و خودکفایی دست یافته است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های تجهیزاتی و تسلیحاتی نزاجا در حوزه رزم زمینی گفت: به زودی اخبار خوشایند و امیدبخشی از الحاق و رونمایی تجهیزات و تسلیحات جدید، بازآماد و بازتولید شده این نیرو در حوزه‌های مختلف زرهی، موشکی، جنگ الکترونیک، پهپاد، هوانیروز، توپخانه، مهندسی و ...‌. را به سمع و نظر ملت شریف ایران اسلامی خواهیم رساند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تأکید بر آمادگی رزمی و ارتقا توان دفاعی، نیروی زمینی ارتش در حوزه‌های مختلف، افزود: نیروی زمینی ارتش امروز در تولید قطعات نظامی به متخصصین داخلی کشور متکی است و در همین راستا نیز با بیش از ۱۰۲ شرکت دانش بنیان ارتباط برقرار کرده و در روزهای آینده نیز دستاوردهای بازآماد، باز تولید و نوین خود را که موجب افزایش قدرت بازدارندگی شده است را ارائه و بخشی را رونمایی خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این دستاوردها علاوه بر افزایش توان رزم نیروی زمینی ارتش، در جهت اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گستره کشور عزیزمان ایران، در آوردگاه بزرگی به نمایش درمی‌آید.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.