رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی از سفر هیئت تجاری استان به پاکستان خبر داد.

هیئت تجاری خراسان شمالی به پاکستان سفر می‌کند

به گزارش قدس آنلاین،  سعید پورآبادی امروز در  ️نشست بررسی راه‌های افزایش روابط اقتصادی و مراودات تجاری خراسان شمالی با پاکستان اظهار داشت: اتاق‌های بازرگانی ظرفیت خوبی برای پیگیری تعاملات اقتصادی دارند که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

وی افزود: اتاق بازرگانی پاکستان و همچنین لاهور و کراچی از افزایش تعاملات اقتصادی و تجاری با خراسان شمالی استقبال کردند و ظرفیت های تجاری و سرمایه گذاری خراسان شمالی و پاکستان بسیار متنوع است. بایستی از طریق تسهیل شرایط تجاری سطح همکاری های خود را توسعه دهیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان خراسان شمالی با اشاره به استقبال پاکستان از سرمایه گذاری تجار خراسان شمالی در حوزه کشاورزی، صیفی‌جات، حوزه صنعت مصالح ساختمانی و معدن گفت: اعلام آمادگی خراسان شمالی برای اعزام هیات تجاری به پاکستان و پذیرش هیات تجاری از پاکستان به استان خراسان شمالی در راستای گسترش روابط تجاری و شناخت بیشتر ظرفیت‌های طرفین انجام شده است.

پور آبادی در پایان نسبت به آینده روشن روابط اقتصادی طرفین ابراز امیدواری کرد و گفت: ازتجار خراسان شمالی و پاکستان می‌خواهیم با ارائه نظرات و پیشنهادات اقتصادی و تجاری در روند سرمایه گذاری تسهیل گری کنند.

سال گذشته بیش از ۲۳۰ میلیارد دلار صادرات کالاهای خراسان شمالی به کشورهای مختلف انجام شد که سهم پاکستان در این میان ناچیز بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.