دادستان عمومی و انقلاب قوچان گفت: با پیگیری مددکاری زندان، کمک ستاد دیه استان خراسان رضوی، خیرین و گذشت شاکیان ۸۰ زندانی جرائم غیرعمد در سال گذشته از زندان قوچان آزاد شدند.

۱۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان قوچان آزاد شدند

به گزارش قدس خراسان، همتی فر اظهار کرد: در طول سال گذشته، تعداد ۸۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان قوچان آزاد شدند که کل مبلغ بدهی این افراد یک میلیارد و ۵۷۶ میلیون ریال بود.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان گفت: در کنار این کمک‌های مومنانه، در سال گذشته همچنین ۷۵۰ بسته معیشتی به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان و ۱۲۵ بسته رمضانی به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان در میان خانواده‌های زندانیان توزیع شد.

وی ادامه داد: عقد قرارداد با مراکز درمانی در خصوص ویزیت رایگان، فراهم کردن زمینه تحصیل رایگان فرزندان زندانیان و به عهده گرفتن نان مصرفی یکسال ۴۰ خانواده از دیگر کمک‌ها درقبال خانواده زندانیان است.

به گفته همتی فر با کمک انجمن حمایت از زندانیان و مددجویان، پارسال سه پرونده قصاص منتهی به گذشت شد که در این خصوص باید از تلاش مددکاران زندان قدردانی و تشکر کرد.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۱۶ زندانی جرائم غیرعمد با کل مبلغ بدهی حدود ۱۶ میلیارد تومن در زندان تحمل حبس می‌کنند که با همت خیرین، کمک نهادهای حمایتی و گذشت شاکیان، در جشن گلریزان ۱۵رمضان امسال و همزمان با ولادت امام حسن (ع)، زمینه آزادی آن‌ها در سال جاری فراهم خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.