مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بروجرد گفت: رانندگانی که به‌طور غیرقانونی نرخ کرایه را افزایش دهند، به تعزیرات حکومتی معرفی می‌کنیم.

افزایش کرایه تاکسی در بروجرد غیرقانونی است/ با متخلفان برخورد می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، فردین گودرزی  با بیان اینکه تاکنون هیچ‌گونه لایحه‌ای مبنی بر افزایش نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی به شورا ارسال نشده است، اظهار کرد: هرگونه افزایش نرخ کرایه تا این لحظه ممنوع و غیرقانونی است، هرکدام از شهروندان در صورت مشاهده تخلف موارد را از طریق سامانه شهرداری، تلفن‌های سطح شهر و یا حضوری اعلام کنند.

وی تصریح کرد: رانندگانی که به‌طور غیرقانونی نرخ کرایه را افزایش دهند، به تعزیرات حکومتی معرفی می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: هرگونه افزایش نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی باید از طریق لایحه به شورا ارسال و پس از تائید شورا به کمیته انطباق ارسال و در صورت تائید اعلام می‌شود.

گودرزی اضافه کرد: اما تاکنون نه لایحه‌ای ارسال و مصوب شده و نه کمیته انطباق افزایش نرخی را تائید کرده است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بروجرد بیان کرد: با توجه به شعار سال یعنی مهارتورم و رشد تولید ما هم باید به فکر مهار تورم باشیم، زیرا یکی از فاکتورهای اصلی که بر روی تورم تأثیرگذار است نرخ کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی است.

گودرزی ادامه داد: سازمان از چهاردهم فروردین مشغول بررسی کرایه‌های سال قبل، تورم و افزایش نرخ قطعات مربوط به حمل‌ونقل عمومی است تا به عدد کارشناسی شده و معقولی برسیم.

وی اظهار کرد: درصورتی‌که به رقم معقول و کارشناسی شده‌ای در خصوص نرخ کرایه برسیم، لایحه‌ای را به شورا ارسال و در صورت تائید شورا و کمیته انطباق، به رانندگان ابلاغ می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.