دانش آموزان اسلامشهری درآستانه فرا رسیدن سالروز شهادت امیرالمومنین علی(ع) میزبان ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس شدند.

میزبانی دانش آموزان اسلامشهری از پیکر ۲ شهید گمنام

به گزارش قدس آنلاین، در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) صبح امروز دانش آموزان اسلامشهری از پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میزبانی کرده‌ و در رثای مولای خویش گریستند.

امروز پیکر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در میان دانش آموزان دختر مقطع متوسطه در مدارس فاطمیه و اندیشه اسلامشهر بر روی دست دختران دانش آموز تشییع شد و پس از تجدید عهد و پیمان با آرمانهای شهدا از این دو میهمان و لاله گلگون کفن با اشک چشمان و گل‌های پرپر میزبانی و پذیرایی کرده و بعداز وداع آن‌ها را بدرقه کردند.

میزبانی دانش آموزان اسلامشهری از پیکر ۲ شهید گمنام

پیکر مطهر دو شهید گمنام ۲۲ ساله و ۱۹ ساله که در تک دشمن بعثی در سال ۶۷ در مناطق عملیاتی شلمچه و جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند، با حضور خود در میان دانش آموزان اسلامشهری حال و هوای کربلایی و دوران دفاع مقدس را به وجود آورد.

 به همت کمیته خادمین شهدا شهرستان اسلامشهر، پیکر مطهر ۲ شهید دوران دفاع مقدس از شب ۱۹ تا روز ۲۳ ماه مبارک رمضان و همزمان با شبهای پرفضیلت قدر میهمان مردم شهرستان اسلامشهر بوده و در این مدت اقشار مختلف مردم انقلابی، شهید پرور و روزه‌دار در سطح مساجد، تکایا، ادارات و مدارس از این دو شهید گمنام استقبال و میزبانی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.