معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰، از برگزاری ویژه برنامه های سالروز شهادت حضرت علی(ع) و شب‌های پرفیض قدر در جوار مقبرة الشهدای میدان نماز، بوستان های حضرت ام البنین (س) و جانبازان خبر داد.

ویژه برنامه های لیالی قدر در جوار شهدای گمنام شهر ری

به گزارش قدس انلاین،  مهدی مالمیر روز سه شنبه ضمن تسلیت ایام سوگواری مولای متقیان افزود: همزمان با فرارسیدن شب های پر فیض قدر و ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی(ع)، مراسم معنوی و پر فیض شب‌های قدر علاوه بر مساجد، تکایا و حسینیه‌های منطقه در جوار مقبرة الشهدای میدان نماز، بوستان های حضرت ام البنین (س) و جانبازان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ویژه برنامه شب‌های قدر با تلاوت قرآن کریم، دعای جوشن کبیر، مداحی و روضه خوانی، سخنرانی و مراسم احیا و شب زنده داری و برپایی ایستگاه صلواتی همراه است.

مالمیر بیان کرد: همچنین در شب های قدر تعداد ۴۰۰۰ الی ۵۰۰۰ بسته افطاری ساده میان شهروندان منطقه به مناسبت این ماه توزیع می شود.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.