مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از انتشار فراخوان نخستین جشنواره «سجاده‌های نور» با موضوع عبادت خبر داد.

فراخوان نخستین جشنواره «سجاده‌های نور» منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین، ملیحه ملک‌زاده‌فرد  با اشاره به  انتشار فراخوان نخستین جشنواره «سجاده‌های نور» با موضوع عبادت، اظهار کرد: این جشنواره در ۲ گروه سنی کودک (۹ تا ۱۲ سال) و نوجوان (۱۳ تا ۱۷ سال) برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در ۳ بخش معرفی کتاب در قالب فیلم ۴ دقیقه‌ای، عکاسی و عکس‌نگار تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ از طریق پیام‌رسان‌های شاد، بله و ایتا به آدرس @kpf_ard با ذکر مشخصات و شماره تماس ارسال کنند و این جشنواره پس از جمع‌آوری آثار و داوری بخش‌های مختلف نیمه اول خرداد با معرفی و تقدیر از برگزیدگان، پایان خواهد یافت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با بیان این‌که انتخاب موضوع محدودیتی ندارد، تصریح کرد: اقامه نماز، حضور در نماز جمعه و جماعت، افطاری، دعا و نیایش شب‌های قدر، شرکت در راهپیمایی روز قدس، نماز عید فطر از جمله موضوعات آثار تولیدی می‌تواند باشد.

ملک‌زاده‌فرد بیان کرد: تقویت و پرورش حس دینی در بین کودکان و نوجوانان و آشنایی بیش‌تر مخاطبان کانون پرورش فکری با فلسفه نیایش و عبادت، با بهره‌گیری از توان ادبی و هنری اعضا و مربیان مراکز، از اهداف برگزاری جشنواره سجاده‌های نور است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.