در جریان معاملات امروز بازار ارز و طلا، دلار و سکه بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته، معامله شد.

قیمت انواع سکه و ارز/ آرامش نسبی در بازار دلار و طلا

به گزارش قدس آنلاین دلار ‌امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس، ۴۱ هزار و ۷۱۲ تومان و در بخش حواله‌ ۳۷ هزار و ۹۲۰ تومان، کشف قیمت شد.

امروز در بازار ارز تهران، در زمان تنظیم گزارش، دلار توافقی صرافی با کاهش ۷۰۰ تومانی به قیمت ۴۲ هزار و ۳۰۰  تومان خریداری و با قیمت ۴۲ هزار و ۷۳۰ تومان فروخته شد. ‌

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۷ هزار تومان معامله شد.

این روزها با کاهش قیمت دلار و سکه، دلالان در حال تلاش برای بالانگه داشتن قیمت ها هستند، معامله ای با قیمت‌های عنوان شده از سوی سوداگران ارزی انجام نمی‌شود و تقاضای سوداگری در این بازار از بین رفته است با این حال دلالان نرخ دلار غیر رسمی را 49 هزار تومان اعلام می‌کنند.

* آخرین قیمت سکه و طلا در بازار

امروز سکه امامی (طرح قدیم) در بازار به نرخ ۲۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت ۳۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه امروز در بازار به قیمت ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نرخ گذاری شد، ربع سکه نیز به  نرخ ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

در مرکز مبادله ارز و طلا، قیمت ربع سکه ۹ میلیون و ۵۶۸ هزار تومان کشف قیمت شد.

امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۵۵۴ هزار تومان نرخ‌گذاری شد، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار،  ۱۰ میلیون و ۹۹۸ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.  

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) در بازار جهانی امروز نسبت به قیمت روز قبل افزایش ۶۲ صدم درصدی داشت و حدود ۲۰۰۳ دلار بود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.