در حالی که رسانه های محلی کلات از قتل و بریده شدن سر مردی ۵۲ ساله به خاطر اختلاف بر سر مراتع خبر می‌دهند، اطلاعیه دادسرای این شهرستان روایت از دستگیری یک متهم دارد.

بریدن سر مرد کلاتی بر سر مراتع دامداری!/ یک متهم به قتل دستگیر شده است 

به گزارش قدس خراسان، رسانه‌های محلی کلات از کشف جسد نیمه سوخته مردی ۵۲ ساله با گلوی بریده شده در دهچه کلات خبر می‌دهند.

طبق اطلاع منابع محلی، این جسد که حوالی ساعت ۱۲ ظهر یکشنبه در منطقه دهچه کشف شد متعلق به مردی ۵۲ ساله از اهالی دربند کلات است که احتمالا در پی نزاع دسته‌جمعی که شب قبل از آن بر سر مراتع دامداری، بین اهالی دو منطقه از کلات به وقوع پیوسته، کشته شده است.

روز گذشته نیز در مراسم تشییع پیکر چوپان کلاتی، خواهر مرحوم به گفته اطرافیان بر اثر فشار ناشی از قتل فجیع برادرش به رحمت الهی می‌رود.

در حالی که گمانه زنی‌ها در مورد این قتل فجیع شدت می‌گرفت، روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کلات با صدور اطلاعیه‌ای، از تحقیقات شبانه‌روزی در این خصوص که منجر به دستگیری یک نفر به عنوان قاتل شده است خبر داد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است:

«علت و انگیزه قتل هنوز مشخص نیست و گمانه زنی‌ها راجع به علت قتل که در فضای شهرستان  شایع است مورد تایید نیست. در پایان ضمن عرض تسلیت به بازماندگان متوفی از کلیه عزیزان به ویژه اصحاب رسانه خواسته می شود از هرگونه اظهارنظر بدون اطلاع کافی خودداری نموده و از متشنج کردن فضا به شدت پرهیز گردد. 

از عموم شهروندان نیز درخواست می شود اخبار وقایع شهرستان را از مراجع رسمی پیگیری نموده و نسبت به شایعات مطروحه اعتنا نکنند.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.