۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
کد خبر: 863664

دومنیکو تدسکو، سرمربی تیم ملی بلژیک ضمن تمجید از لورکوزن به این تیم درباره تقابل با سن‌ژیل هشدار داد.

هشدار سرمربی بلژیک به ژابی آلونسو و لورکوزن

به گزارش قدس آنلاین، دومنیکو تدسکو، سرمربی تیم ملی بلژیک ضمن تمجید از لورکوزن به این تیم درباره تقابل با سن‌ژیل هشدار داد.

دو هفته پیش دومینیکو تدسکو، سرمربی جدید ملی بلژیک در دوئل مقابل آلمان با نتیجه 3-2 در کلن پیروز شد. حالا نوبت به مقایسه بعدی فوتبال آلمان و بلژیک می رسد؛ جایی که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا دو تیم بایر لورکوزن و یونیون سن ژیل به مصاف هم می روند.

در همین راستا سرمربی تیم ملی بلژیک در باره این مسابقه اظهار نظر کرده است. دومنیکو تدسکو گفت: "من مشتاقانه منتظر این بازی هستم. لورکوزن در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی قرار دارد."سرمربی تیم ملی بلژیک همچنین از تیم سن‌ژیل نیز تمجید کرد و گفت: "یک تعریف و تمجید بزرگ هم باید از تیم سن ژیل انجام داد. این تیم تاکنون یک فصل بسیار قوی را در لیگ اروپا پشت سر گذاشته است و قطعاً در ادامه هم به دنبال شانس خود خواهد بود."

گفتنی است دو تیم بایرلورکوزن و سن ژیل بلژیک فردا در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ اروپا به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار رفت خواهد بود که به میزبانی لورکوزن برگزار می‌شود و مجموعاً برنده دو مسابقه راهی نیمه لیگ اروپا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.