فرهاد زیویار استاندار لرستان به منظور بررسی وضعیت پل شهدای معمولان، با حضور در این شهرستان از این پل بازدید کرد.

استاندار لرستان از پل شهدا معمولان بازدید کرد
به گزارش قدس آنلاین از روابط عمومی استانداری لرستان، فرهاد زیویار در این بازدید آخرین برنامه های حفاظتی و پیشگیری از خسارات احتمالی ناشی از سیل بر این پروژه و سایر قسمت های در معرض خطر معمولان را بازدید و نظارت کرد.

وی افزود: تدابیر حفاظتی و پیشگیرانه در شهرستان معمولان در وضعیت مناسب است، ضمن این که جلسات هماهنگی برای آمادگی و مقابله با بحران احتمالی از روزها قبل با مدیریت معاون عمرانی استاندار، مدیرکل مدیریت بحران و مسئولان ذیربط به ویژه در مناطق در معرض سیل استان برگزار و تمهیدات لازم اتخاذ شده بود.

به گزارش ایرنا، در این بازدید معاون عمرانی، مدیرکل سیاسی و مدیرکل مدیریت بحران استانداری، فرماندار شهرستان پلدختر و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز حضور داشتند.

به گزارش ایرنا، یک سامانه بارشی قوی از صبح روز چهارشنبه تا روز جمعه در آسمان استان لرستان فعال خواهد شد، هسته اصلی این سامانه از عصر چهارشنبه تا عصر پنجشنبه فعال خواهد بود.

رگبار و رعد و برق شدید، وزش باد شدید، رگبار تگرگ، تندباد لحظه‌ای، خطر اصابت صاعقه، کاهش دما و رگبار برف در برخی ارتفاعات استان از مخاطرات این سامانه خواهد بود.

سامانه مذکور تمام آسمان لرستان را با شدت و ضعف تحت تاثیر قرار خواهد داد، طی مدت فعالیت سامانه مذکور، اختلال در تردد، لغزنده شدن سطح معابر، ایجاد رواناب‌ها و سیلابی شدن مسیرها، بالا آمدن سطح آب و طغیان رودخانه‌ها بویژه رودخانه‌های فصلی و موقتی، اختلال در سفرهای بین شهری و داخل شهری، سقوط اشیاء و خسارت به برخی سازه های روستایی و شهری، شکستن درختان، خسارت به صنعت و برخی محصولات کشاورزی با توجه به وزش باد شدید و تگرگ دور از انتظار نیست.

با توجه به اعلام وضعیت قرمز سازمان هواشناسی در برخی مناطق استان، احتمال رخداد سیل دور از انتظار نیست.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.