۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
کد خبر: 863718

روزی که مهدی طارمی با پیراهن پرسپولیس به یکی از نمایندگان عربستان گل زد و آن شادی گل خاص را نشان داد، هرگز فکر نمی‌کرد چند سال بعد که در اروپا بازی می‌کند از الهلال عربستان پیشنهاد اغواکننده‌ای دریافت کند.

طرفداران طارمی دوست ندارند او به الهلال برود

به گزارش قدس آنلاین مهدی طارمی که قبلا مورد توجه چند تیم مطرح اروپایی قرار گرفته بود، حالا از الهلال عربستان، تیمی که مسی را هم می‌خواهد، پیشنهاد دارد.

جالب این که هواداران فوتبال در ایران و طرفداران خودِ طارمی خیلی دوست ندارند مهدی به لیگ عربستان برود و این مسأله را به خوبی می‌توان با خواندن کامنت‌های مربوط به خبر پیشنهاد الهلال متوجه شد اما به‌هرحال در این میان نظر باشگاه پورتو هم مثل نظر خود مهدی مهم است.

طارمی بند فسخ جدایی سنگینی دارد و حتما برای جدایی از پورتو باید رضایت مسئولان این باشگاه را جلب کند. بالا بودن پیشنهاد تیم‌های عربی به‌هرحال می‌تواند هر فوتبالیستی را وسوسه کند اما فراموش نکنیم که طارمی در اروپا و در تیم مطرح پورتو موقعیت خوبی دارد و حضور در لیگ عربستان از نظر فوتبالی برای او بازگشت به عقب است.

مهدی طارمی در یک سال اخیر حداقل مورد توجه سه تیم مطرح اروپایی قرار گرفته که باشگاه پورتو مخالفت کرده و البته خودش هم واکنش خاصی به این پیشنهادات نشان نداده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.