مربی سابق تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: رسم رفاقت و دوستی این بود که با جدایی مطهری، من نیز از کادر فنی تیم نساجی جدا شوم.

جواد منافی: عوامل زیادی در ناکامی‌های نساجی دخیل بود/ رفاقت حکم می‌کرد من هم نمانم

جواد منافی  با اشاره به شرایطش در نساجی مازندران پس از قطع همکاری حمید مطهری با این تیم اظهار داشت: پس از  جدایی حمید مطهری از نساجی، طبیعی بود من نیز در تمرین حضور پیدا نکنم. به هرحال با حمید کارم را در این تیم آغاز کردم و رسم رفاقت و دوستی این بود که با جدایی او از نساجی من هم از این تیم جدا شوم.

وی افزود: نساجی تیم شهر من است و از صمیم قلب این تیم را دوست دارم و برای قرمزها در ادامه فصل آرزوی موفقیت دارم. با تغییراتی که با صلاحدید مدیران و مالک نساجی اتفاق افتاد بنده تصمیم گرفتم به کارم در نساجی پایان دهم اما این موضوع چیزی از علاقه قلبی من به این تیم کم نمی کند.

مربی سابق نساج‌ها در خصوص علل ناکامی این تیم در نیم فصل دوم لیگ تاکید کرد: عوامل زیادی در ناکامی های ما دخیل بود. در نیم فصل دوم نتایج بدی نگرفتم و در برهه ای تا رده پنجم جدول نیز صعود داشتیم و امیدوار بودیم با تقویت تیم در نیم فصل دوم شرایط برای حفظ وضعیت خوب مان در لیگ فراهم شود اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و در حالی که تقریبا تمام تیم های لیگ برتر در نقل و انتقالات زمستانی تقویت شدند این موضوع برای نساجی رقم نخورد و نفراتی را که کادر فنی برای نیم فصل دوم درخواست جذب شان را داشت به تیم ما اضافه نشدند.

وی در ادامه گفت: علاوه بر اشکالات در بحث کمبود نیروهای موردنظر، عواملی مانند اشتباهات داوری نیز گریبان ما را گرفت و نساجی را از امتیازات زیادی محروم کرد. در کنار این مسائل باید بگویم خیلی بدشانس بودیم و توپ ها گل نمی شد و در مقابل گل های ساده ای می خوردیم تا مجموعه این عوامل دست به دست هم دهد تا نتوانیم به حق مان در این فصل برسیم.

منافی خاطرنشان کرد: حمید مطهری با تمام دل و جانش برای نساجی تلاش کرد و در این مسیر آقای حدادیان هم حمایت های خوبی را از باشگاه و تیم داشت ولی در نهایت تصمیم بر این شد که کادر فنی جدیدی در بازی های باقی مانده از لیگ برتر هدایت نساجی را برعهده داشته باشد. بازهم تاکید می کنم نساجی تیم شهر من است و با تمام وجودم آرزوی بهترین ها را برای این تیم دارم. همانطور که اشاره کردم عوامل مختلفی در ناکامی نساجی نقش داشت و نمی شود مشکلات را گردن یک نفر انداخت!

منافی در مورد وضعیت فعلی لیگ برتر و جنگ مدعیان در بالای جدول برای کسب عنوان قهرمانی در هفته‌های پایانی نیز گفت: رقابت در بالای جدول بسیار حساس و نفس گیر دنبال می شود و این موضوع باعث شده هفته های پایانی لیگ با حساسیت و جذابیت بالایی دنبال شود. به هر صورت سه تیم در حال حاضر شانس قهرمانی دارند که قلبا دوست دارم در پایان فصل پرسپولیس قهرمان شود و جام قهرمانی لیگ برتر به تیم خوب یحیی گل محمدی برسد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.