بخشدار مرزن آباد شهرستان چالوس گفت: بارش باران رگباری و طغیان رودخانه "وازپول و پولادکوه" راه ارتباطی ۱۱ روستا با مرکز این بخش را بست.

طغیان رودخانه راه ارتباطی ۱۱ روستای در مرزن آباد را بست

مهدی صادقی کوهستانی افزود : طغیان این رودخانه ها موجب آسیب جدی به ۲ پل ارتباطی این روستاها واقع در منطقه دلیر بخش مرزن آباد شده است.

وی با بیان این‌که، جاری شدن سیل در این منطقه خسارت جانی نداشته است، یادآور شد: هم اکنون گروه های راهداری مشغول برقراری راه ارتباطی این روستاها و بازگشایی آن هستند و برای رفت و آمد خودروها مسیر جایگزین در نظر گرفته شده است.

بخشدار مرزن آباد چالوس خاطرنشان کرد : آب و املاح ناشی از سیلاب همچنان از روی ۲ پل عبور می کند به طوری که حتی بیل مکانیکی نیز نمی تواند وارد رودخانه یادشده شود تا شرایط عبور آب را تسهیل کند.

بارش باران در بخش مرزن آباد چالوس و شهرستان‌های غرب مازندران همچنان ادامه دارد.

بخشدار مرزن آباد چالوس تصریح کرد : در سیل مرداد سال گذشته ۲پل این منطقه 100 درصد تخریب شده بود که به جای آن پل موقت احداث شد که در سیلاب پنجشنبه شب آسیب جدی دیده است.

صادقی کوهستانی گفت: تلاش می کنیم تا غروب امروز مسیر ارتباطی این روستاییان بازگشایی شود و در غیر این صورت تردد خودروها از این محور تا فردا برقرار خواهد شد و روستاییان تا این زمان از محور جایگزین استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.