۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
کد خبر: 863923

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ۲ خودروی سواری کلکسیونی قاچاق به ارزش بیش از ۴۵ میلیارد ریال در مشهد کشف و ضبط شد.

۲ خودروی کلکسیونی قاچاق در مشهد کشف شد

به گزارش قدس خراسان، بخشعلی بیاتی قله زو اظهار کرد: در اقدامی ویژه توسط بازرسان مرکز استان و با همکاری تعزیرات حکومتی از نمایندگی فروش و خدمات فروش در یکی از شهرستانهای استان تعداد ۲ خودروی سواری قاچاق از نوع بنز و فولکس واگن و مقادیری روغن موتور خارجی قاچاق کشف شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بیان کرد: خودروی بنز فاقد هرگونه اسناد و مدارک است، اما خودروی فولکس واگن دارای اسناد و مدارکی بوده که طی انتقال خودرو به توقفگاه و در بازرسی و بررسی از آن مشخص شد که شماره موتور و شماره شاسی با اسناد و مدارک همراه ماشین مغایرت دارد.

وی گفت: بنا به نظر کارشناسان ارزش خودروی بنز ۳۰ میلیارد ریال، فولکس واگن ۱۵ میلیارد ریال و ارزش روغن موتورها نیز افزون بر یک میلیارد ریال است.

بیاتی افزود: خودروهای یاد شده با هماهنگی رییس شعبه تعزیرات حکومتی به انبار اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان خراسان رضوی، انتقال و برای متصدی واحد مزبور گزارش تخلف قاچاق تنظیم و جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.